Skriv-vad-du-vill-tråden

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Det måste alltså klassas som terapiarbete mao?:D
Neeeh, terapi, det var när han fick i uppgift att INTE tvätta när han kom hem. Han klarade av att låta bli i typ 10 timmar, se'n stod han inte ut längre. Spola av med vatten räknades tydligen INTE till tvätta. :rolleyes:

:D

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Hur i helsike orkade du med alla dom på en dag :näsblod

Inga problem, Ikea gjordes på 6m16s (frugan tog tid, skulle bara komplettera med en gardinstång och rullgardin) sen vart det bauhaus som avklarades på 20min och det var mest jag som virrade runt och kollade på det mesta och efter det gardiner och kuddar på hemtex och sen lite blomcheck på plantagen. Total tidsåtgång ca 2h.

Vi kör hårt på effektivitet här hemma. :)

Sen var det 14mil hojåka också! :D

Och som avslutning har jag precis grillat lite kyckling, så nu är det ett glas vin i tv-soffan. :)

Livet leker! :D

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Neeeh, terapi, det var när han fick i uppgift att INTE tvätta när han kom hem. Han klarade av att låta bli i typ 10 timmar, se'n stod han inte ut längre. Spola av med vatten räknades tydligen INTE till tvätta. :rolleyes:

:yoparty Hojen är fortfarande otvättad :yoparty

Dock var det ett aktivt val då jag bedömde antal kvarvarande ljusa timmar till endast 2,5, dvs inte nog med tid. Alltså bli det tidig uppstigning imorgon (nämligen ledig) för en rejäl tvätt av både hojen och släpet.

Att spola av hojen under en timmes tid kan väl ändå inte räknas till tvätt, det är bara en avsu...... avspolning :fakta Tvätta innebär avfettning, svamp, schampo och att arbetet utförs för hand.

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
:yoparty Hojen är fortfarande otvättad :yoparty

Dock var det ett aktivt val då jag bedömde antal kvarvarande ljusa timmar till endast 2,5, dvs inte nog med tid. Alltså bli det tidig uppstigning imorgon (nämligen ledig) för en rejäl tvätt av både hojen och släpet.

Att spola av hojen under en timmes tid kan väl ändå inte räknas till tvätt, det är bara en avsu...... avspolning :fakta Tvätta innebär avfettning, svamp, schampo och att arbetet utförs för hand.

Här tror jag det kan passa att citera en klok kvinna...

Han njuter ju av det jobbet, så det är ingen idé att ens försöka fatta vad han är gjord av. :huvet

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SaHAvEEbQOE&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/SaHAvEEbQOE&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Mmmmmmåndag! :)
Och full fart på grabben... blir nog shoppingpromenad senare och kanske en kaffe på ett fik... kämpigt att vara ledig. :)

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
MÅNDAG !

Jevlar vad Thåström va bra igår !:yoparty

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag