Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900

Hörrödu din lilla måndagstaliban, vissa av oss sitter faktiskt och tänker i vårt anletes svett gillar att vara lediga...

Tänk bara två dagar tills det är måndag :hihi

Men vaf-n... Et tu, Brute? Jag är omgiven av måndagstalibaner, snart får vi jädrariminlillalåda starta en måndagsälskartråd...:mad: :mad: :mad:
Var är Thyg0d när man behöver honom? Hmmm... Han kanske stack och lackade om El Puckos hoj?:va

Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Hörrödu din lilla måndagstaliban, vissa av oss sitter faktiskt och tänker i vårt anletes svett gillar att vara lediga...

Men vaf-n... Et tu, Brute? Jag är omgiven av måndagstalibaner, snart får vi jädrariminlillalåda starta en måndagsälskartråd...:mad: :mad: :mad:
Var är Thyg0d när man behöver honom? Hmmm... Han kanske stack och lackade om El Puckos hoj?:va

:va vem gillar inte att vara ledig? Och jag är ledig på måndag oxå :hihi

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Eftersom jag skickat iväg damen på spa finns det ingen att ventliera mina sjuka tankar emot så ni får ta dom istället:

1. Min bror dejtar Askungen och kommer ta med henne hem i sommar, detta kommer aldrig att sluta bra inser jag då de ska sova här hemma......

2. Är det bekvämt med kvinnokläder? Detta var en tanke som bara slog ner under "Så ska det Låta" när jag såg norrlänningens klackar????

3. Blir det en dotter till sommaren kommer jag börja stoppa på mig försvarsladdningar + annan försåtsminering

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Eftersom jag skickat iväg damen på spa finns det ingen att ventliera mina sjuka tankar emot så ni får ta dom istället:

1. Min bror dejtar Askungen och kommer ta med henne hem i sommar, detta kommer aldrig att sluta bra inser jag då de ska sova här hemma......

2. Är det bekvämt med kvinnokläder? Detta var en tanke som bara slog ner under "Så ska det Låta" när jag såg norrlänningens klackar????

3. Blir det en dotter till sommaren kommer jag börja stoppa på mig försvarsladdningar + annan försåtsminering

Men om han dejtar Askungen så får du ju huset städat :hihi

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös

1. Askungen har väl inga problem att sova!?? Det är ju Prinsessan på ärten och för övrigt så är det väl jättebra att ha en askunge? Det är ju bara att ropa när du vill ha nå't, hon är ju van att vara passopp! :näsblod

2. Du får väl prova? Passa på nu när du är ensam hemma. Hugo tycker säkert bara att det är roligt, han fattar inte bättre än så. Än... :D

3. Har du varit på och doppat nu igen? Du VET väl att en unge är rena semestern jämfört med två? För nu kommer du ALDRIG att kunna lämna huset utan att ha koll på att Hanna tycker att det är tipptoppjätteokej. Bära omkring på två som sover när man ska iväg eller skriker samtidigt och väsnas och håller på... Nu har du varit dummare än vanligt, Frisen. :huvet

:hihi

Fast jag antar att det är mer på sin plats att säga grattis och önska all lycka och välgång. :krama

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Wohoo... idag är det vår i luften igen.
Kollade precis på vv.se och det är över 3 grader i backen häromkring... så nu blir det hojåka. :)

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
Wohoo... idag är det vår i luften igen.
Kollade precis på vv.se och det är över 3 grader i backen häromkring... så nu blir det hojåka. :)

Buuääähh!!
Fryser av bara tanken på hojåka just nu..

Minst 10 grader till hellst 15....!!:gnissla

Men jag kanske e kräsen??:confused:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Du förstod inte heller vad han menade?!? :va
Jobbigt att vara måndagshatare tror jag. :hihi

Den här måndagen som är i antågande, är extra mys. Jag har en mysdag på jobbet, där jag kan ta tag i roliga projekt, för jag städade undan en massa surdegar förra veckan! :)

...Men jag kanske e kräsen??:confused:

Neeeh, rädd om livet och hälsan skulle jag vilja hävda. :mattias

Dr.Bike

Guest
Bota hicka går fortfarande klockrent med att dricka vatten samtidigt som man håller för öronen! :tummenupp

Funkar varje gång! :hihi

1. Det som oroar mig är vilka av dina innersta sjuka tankar som gör att du tror att det kan bli problem... Eller vi vänder på det: Eftersom jag VET hur en sån som du tänker, så oroar jag mig! :D

2. Nu är jag orolig!

3. Hur är det nu? Pojkar får man vakta tills de vuxit upp...flickor efter att de vuxit upp... Avsågad hagelbrakare rekommeneras!Ni har ju traditioner på "home defence" från Rödeby...

Last edited:

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Hemma igen! Körde hem mor o far till Åkersberga.
Tjejerna o jag köte lite godis i lilla godisaffären...........1,2 kilo tillsammans........vi plockade ju bara lite ju..................:rolleyes:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jag säger bara Kenny Starfighter and the hela Starfighter family. MUAHAHAHAHAHAAA!!! :rofl

Jag kunde fan inte sluta garva, jag är sjuk. Allvarligt sjuk. :D

:rodnar

[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="295"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WYG0sSPVC5A&hl=en&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WYG0sSPVC5A&hl=en&fs=1&color1=0x3a3a3a&color2=0x999999" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

(fast de är ganska elaka mot krymplingar och socialfall i filmen, så man får inte vara så känslig)

Last edited:

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
3. Har du varit på och doppat nu igen? Du VET väl att en unge är rena semestern jämfört med två? För nu kommer du ALDRIG att kunna lämna huset utan att ha koll på att Hanna tycker att det är tipptoppjätteokej. Bära omkring på två som sover när man ska iväg eller skriker samtidigt och väsnas och håller på... Nu har du varit dummare än vanligt, Frisen. :huvet

:hihi

Fast jag antar att det är mer på sin plats att säga grattis och önska all lycka och välgång. :krama

Dealen är en unge / motorcykel........... hon såg sin chans när enduron rullades in i förrådet :krama

Undrar hur Hanna ska göra när jag säljer bägge hojarna och köper en ny?? Finns det ångerrätt på detta :D

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Buuääähh!!
Fryser av bara tanken på hojåka just nu..

Minst 10 grader till hellst 15....!!:gnissla

Men jag kanske e kräsen??:confused:

Blev drygt 15mil idag... inte kallt alls med rätt kläder. Var dock tvungen att ta av lite av allt jag hade under ganska snart då det blev FÖR varmt.

Så idag har det blivit lite kurvträning och även lite träning på vinkandet då det var klart fler hojar ute nu än tidigare.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Dealen är en unge / motorcykel........... hon såg sin chans när enduron rullades in i förrådet :krama

Undrar hur Hanna ska göra när jag säljer bägge hojarna och köper en ny?? Finns det ångerrätt på detta :D
:va Nu du Frisen, nu sålde du dig billigt. Eller så var du utsvulten. :D När Sukkan rullades in i garaget kunde man inte ens med allra största vilja hävda att Slynan var en motorcykel. Hon var (och är kanske ff?) en hög med motorcykeldelar.

LURAD!!! :lol

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...