Skriv-vad-du-vill-tråden

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
JÄTTEDUKTIG !!! :tummenupp
Mer än dubbelt så många steg som jag har hunnit med.......:rolleyes: , MÅSTE komma igång med min träning......snart.....:rolleyes:

Tack, jag försöker peppa mig själv så gott det går. Det är hårdträning inför Lelle-veckan nu, mååånga kilo kvar tyvärr...:(
Dessutom började vår stegtävling på jobbet idag så då är det bara att öka.
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Tack, jag försöker peppa mig själv så gott det går. Det är hårdträning inför Lelle-veckan nu, mååånga kilo kvar tyvärr...:(
Dessutom började vår stegtävling på jobbet idag så då är det bara att öka.

Häng stegräknarn på katten och skicka ut honom så vinner du lätt ;)


Bra jobbat!!
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Fästingjävlar :mad:

Ädit: Kom på att jag hittat ett schysst ställe att fika eller käka på under t.ex. onsdagskörningarna i roslagen som jag tänkte tipsa om... Johannesbergs golf! Istället för att hänga vid Gottröramacken fortsätter man några hundra meter mot Rimbo/Norrtälje och svänger upp till höger. Där finns det såväl kaffe, mackor, och fikabröd som mat. Är väl iofs inte så aktuellt om man åker hoj men det finns öl, vin och sprit oxå... och en riktigt schysst uteservering när solen gazzar :tummenupp

Mmmm, så kan man ju också göra reklam.... :peta
Jag har iaf tänkt komma och kolla om du verkligen kan laga mat nån kväll! :)
Om du köper den där hojen nångång som jag ska sno så kan jag dessutom hoja dit ju! :tummenupp :D
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Mmmm, så kan man ju också göra reklam.... :peta
Jag har iaf tänkt komma och kolla om du verkligen kan laga mat nån kväll! :)
Om du köper den där hojen nångång som jag ska sno så kan jag dessutom hoja dit ju! :tummenupp :D

Äh, tjäften nu! Om Swiidiii kommer på att jag gör reklam här så tar han ju bort inlägget :mad:

Jag har två hojar i förrådet som du kan sno. Fast den ena saknar bakhjul och den andra är det punka på... dessutom är det DU som får stå för hästkrafterna :gnägg

Edit: Men du är välkommen såklart! :)

Ädit 2: Och om du behöver fler steg kan du komma hit och klippa min gräsmatta. Jefflar vad stor tomten blev helt plötsligt när jag började. Tur att jag fick soppatorsk innan hjärtat la av :D
 
Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Äh, tjäften nu! Om Swiidiii kommer på att jag gör reklam här så tar han ju bort inlägget :mad:

Jag har två hojar i förrådet som du kan sno. Fast den ena saknar bakhjul och den andra är det punka på... dessutom är det DU som får stå för hästkrafterna :gnägg

Edit: Men du är välkommen såklart! :)

Ädit 2: Och om du behöver fler steg kan du komma hit och klippa min gräsmatta. Jefflar vad stor tomten blev helt plötsligt när jag började. Tur att jag fick soppatorsk innan hjärtat la av :D

Jag såg idag att jag måste klippa min egen gräsmatta, har dock ingen bensin till klipparen, så det får vänta nån dag till, haha. Har en jäkla massa ved kvar att klyva med ju. Fyy fan va tråkigt det är, går ju såååå jäkla sakta. :huvet
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Jag såg idag att jag måste klippa min egen gräsmatta, har dock ingen bensin till klipparen, så det får vänta nån dag till, haha. Har en jäkla massa ved kvar att klyva med ju. Fyy fan va tråkigt det är, går ju såååå jäkla sakta. :huvet

Vad ska du med ved till? Du hade väl inget att elda i?

Förresten så kan du få olja in min altan när du klippt färdigt gräset. Var nog lite optimistisk när jag bara köpte en hink träolja... den räckte bara till en fjärdedel :gnissla
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Vad ska du med ved till? Du hade väl inget att elda i?

Förresten så kan du få olja in min altan när du klippt färdigt gräset. Var nog lite optimistisk när jag bara köpte en hink träolja... den räckte bara till en fjärdedel :gnissla

Har jag inte? Så min vedeldade spis i köket och min braskamin i vardagsrummet är bara illusioner? Fan va skönt, då behöver jag ju inte klyva mer ved alltså! *s*
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Satan på gatan!!

Avancerat ti rikktig förortstattare nu!!??? :D :D


Pretty fuckin far from "LRF" keps och gummistövlar som du har bondpöjk !
Btw har du hunnit så åkrarna och rensat dikena för vårfloden.

Tror visst att jag också såg några spruckna takpannor på ladan sist vi sågs.
Det måste fixas annars blir kraftfodret till korna blött !
 

Dr.Bike

Guest
Blitt villakille??

Här gåre undan..
V V V har fått en ny innebörd för dig!!

Villa Volvo Vovve


:D :D :D :D :D


:D Obetalbar... Vart får du allt ifrån Ickomannen? :rofl
Du borde bli st.up-komiker!

Känns lite bättre med ett brutalt uppvaknade!!

Oki en dag närmare mitt nya jobb!!

Har du så långt till jobbet så det krävs två eller flera dagslånga resor? ;)
Enkel väg dessutom...
 
Last edited:
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top