Fan vilket antiklimax!!
Tänk att det ska vara så jävla svårt att vara försöka ta hoj-kort som o-lång människa. Ringer runt till massa firmor och inte en enda av dem har en tung hoj jag kan nå ner på. Utan alla säger att jag ska strypa min ER6a och övningsköra samt köra upp, på den. Superkul... Nödlösning som funkar; men helst inte, vill ju ta för obegränsat direkt.
Sen när man frågar om hur det då funkar med försäkring, pris på lektioner osv om man kör sin egen, då får man veta att ens egen förs. kommer gälla (vilket inte är såå konstigt) sen vill de heller inte ge billigare pris på lektioner utan på sin höjd kanske tanka hojen åt en? Jag tycker det känns dumsnålt.
Fortsätter det såhär så kommer jag få köra upp som privatist, jag vill ju bara få ngn j*vla lektion så jag vet att jag täcker upp allt inför körprovet. Hade tänkt köra privat, sen ta ngn intensivutb och köra upp via skola... Men det känns förbannat avlägset just nu...
Vill tillägga att jag alltså INTE söker efter värsta rabatten hit och dit men om de vore angelägna om att ha en som kund så borde de ju visa ngn form av välvilja? Det känns o-bra när man ska stå för allt själv och riskera att tappa sin egen hoj och ändå pröjsa fullt.