Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Självklart! :tummenupp Står utanför och blänker, men den här häxan börjar bli gammal och bekväm. Det regnar och är kallt, så jag ringer nog och bokar ett flygplan istället. Någon som ska med? :yoparty

Japp, vart ska vi ?
*Kilar iväg och häller upp en phet paraplydrink*

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Doooh... det är Skärtorsdag, vart flyger häxor då?!? :rolleyes:

Pucko... :brinnerup

Du häxor har spridit sig som pesten och figurerar nu mer varje dag.
Således så finns det fler destinationer som dom jeflarna flyger till.:mad:

*tar en grogg till*
Den där mörkvingade ankan blir aldrig en fin person....

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Självklart! :tummenupp Står utanför och blänker, men den här häxan börjar bli gammal och bekväm. Det regnar och är kallt, så jag ringer nog och bokar ett flygplan istället. Någon som ska med? :yoparty

Ska ni flyga SAS så är det nog bättre att ta kvasten...:gnissla

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Du häxor har spridit sig som pesten och figurerar nu mer varje dag.
Således så finns det fler destinationer som dom jeflarna flyger till.:mad:

Det säger jag inte emot, men över påsk min vän, då är det mest Blåkulla som gäller. :kiss Och häxor pratar vi om, inte jeflar. Du får nog sluta sippa på groggarna en stund. :fyllisar

pucken skrev:
*tar en grogg till*
Den där mörkvingade ankan blir aldrig en fin person....

Darkwing Yasha strävar inte efter att bli en fin person, hon är en alldeles utmärkt ond anka och nöjd med det. :D

Det är påsk, heter det ÄggSaGt då?!? :va?!?

Och det är skönt att du håller med om att pucko=pucken, det blir så mycket enklare då. :kiss

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600

Ja :yoparty

Darkwing Yasha strävar inte efter att bli en fin person, hon är en alldeles utmärkt ond anka och nöjd med det. :D

magica_1200080626_49317.gif

Last edited:

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
.
Fan vilket antiklimax!! :(

Tänk att det ska vara så jävla svårt att vara försöka ta hoj-kort som o-lång människa. Ringer runt till massa firmor och inte en enda av dem har en tung hoj jag kan nå ner på. Utan alla säger att jag ska strypa min ER6a och övningsköra samt köra upp, på den. Superkul... Nödlösning som funkar; men helst inte, vill ju ta för obegränsat direkt.

Sen när man frågar om hur det då funkar med försäkring, pris på lektioner osv om man kör sin egen, då får man veta att ens egen förs. kommer gälla (vilket inte är såå konstigt) sen vill de heller inte ge billigare pris på lektioner utan på sin höjd kanske tanka hojen åt en? Jag tycker det känns dumsnålt. :(

Fortsätter det såhär så kommer jag få köra upp som privatist, jag vill ju bara få ngn j*vla lektion så jag vet att jag täcker upp allt inför körprovet. Hade tänkt köra privat, sen ta ngn intensivutb och köra upp via skola... Men det känns förbannat avlägset just nu...

Vill tillägga att jag alltså INTE söker efter värsta rabatten hit och dit men om de vore angelägna om att ha en som kund så borde de ju visa ngn form av välvilja? Det känns o-bra när man ska stå för allt själv och riskera att tappa sin egen hoj och ändå pröjsa fullt.

Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600

Tänk att det ska vara så jävla svårt att vara försöka ta hoj-kort som o-lång människa. Ringer runt till massa firmor och inte en enda av dem har en tung hoj jag kan nå ner på. Utan alla säger att jag ska strypa min ER6a och övningsköra samt köra upp, på den. Superkul... Nödlösning som funkar; men helst inte, vill ju ta för obegränsat direkt.

Sen när man frågar om hur det då funkar med försäkring, pris på lektioner osv om man kör sin egen, då får man veta att ens egen förs. kommer gälla (vilket inte är såå konstigt) sen vill de heller inte ge billigare pris på lektioner utan på sin höjd kanske tanka hojen åt en? Jag tycker det känns dumsnålt. :(

Fortsätter det såhär så kommer jag få köra upp som privatist, jag vill ju bara få ngn j*vla lektion så jag vet att jag täcker upp allt inför körprovet. Hade tänkt köra privat, sen ta ngn intensivutb och köra upp via skola... Men det känns förbannat avlägset just nu...

Vill tillägga att jag alltså INTE söker efter värsta rabatten hit och dit men om de vore angelägna om att ha en som kund så borde de ju visa ngn form av välvilja? Det känns o-bra när man ska stå för allt själv och riskera att tappa sin egen hoj och ändå pröjsa fullt.

:skrämd finns det verkligen inte en enda körskola i Stockholm som har en sänkt hoj!!! Underlaget måste ju vara stort i storstaden så det lönar sig att ha en sänkt hoj

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900

Ursäkta en dum fråga, men varför behöver du strypa din egen hoj, varför ska du ta mellanklasskörkort? Sen tycker jag att det verkar skitskumt att det inte finns en körskola som har sänkta hojar...:va

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4

Kan du inte öva på din hoj och sen köra upp på en riktigt motorcykel? Att man inte når mer med benen just vid uppkörningen är ju inte så farligt.

"Masen"

Bikerboyz medlem
Gick med
11 Sep 2004
Hoj
R1
Kan ju vara en fördel att nå ner till marken vid ett rödjlus t.ex.
Och för att ta obegränsat kort krävs mins 700cc och det finns ingen sådan som hon når ner på. Nödlösning blir att hon kör upp på sin sänkta ER-6 men då blir det ju begränsat i två år.

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Nä, spammandet har avtagit som faaan dom senaste månaderna... Har ALLA gått och skaffat liv?:confused:

Verkar inte bättre än så..
Men jag ska försöka lägga livet lite åt sidan ibalnd o spamma med dig...
:krama

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...