Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Tjing tjong fille fjång pling plong tung tång ling lång gryngång !
Bara så där....
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Ja de som satt över i fikabordet, spottar infällda i någon form av trä som en platta liksom...

När du säger fixat, menar du då om det är jag som byggt dom.
Ja i så fall.
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Nu måste jag ut o gå lite........


Hur går det med stegen? Jag har verkligen legat i denna vecka, hade 90 000steg när jag loggade in stegen igår kväll. Idag är jag uppe i 16 000 efter att ha slitit med veden hela förmiddagen och nyss varit ute på en gå/jogging-tur. Man orkar dock inte lika mycket när det är så här varmt och skönt ute!
Jag har ju Lelle-veckan som hägrar så det är bara att jobba på om man inte ska va fetast på stället typ..*s*
Kämpa på Prillan! :)
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Hur går det med stegen? Jag har verkligen legat i denna vecka, hade 90 000steg när jag loggade in stegen igår kväll. Idag är jag uppe i 16 000 efter att ha slitit med veden hela förmiddagen och nyss varit ute på en gå/jogging-tur. Man orkar dock inte lika mycket när det är så här varmt och skönt ute!
Jag har ju Lelle-veckan som hägrar så det är bara att jobba på om man inte ska va fetast på stället typ..*s*
Kämpa på Prillan! :)


SÅ duktig är INTE jag.......men det borde jag va..........

F-n vad DUKTIG du är Milla !!!!!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
SÅ duktig är INTE jag.......men det borde jag va..........

F-n vad DUKTIG du är Milla !!!!!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp


Tack! Jag känner mig ganska duktig själv som tur är, jag har legat runt 50 000 steg per vecka fram till för tre veckor sedan då jag gjort ca 70 000 steg/vecka. Du sa ju att du gjorde ca 10 000 steg/dag och det är bra! Så kämpa på du bara, du har ju ändå ett liv vid sidan av, så som familj. Det har ju inte jag, men ska jag lyckas få det nångång så måste jag kämpa på, haha.

Vi kanske kan träffas och gå en promenad nånkväll? Antligen träffas vi i Väsby/Sollentuna efter jag jobbat en kväll eller så kommer du (och alla andra som vill) ut till mig och tar en långpromenad ute i den fina naturen :) Du kan ju hoja hit så förenar du nytta med nöje! :) Imorgon kanske? :tummenupp
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Meeeeen tjejen läsa som också är så kul!! Inte gnälla nu då kommer TAnt och då kommer du få något att gnälla över!!

Ja böcker jag men inte sånt här fannnn jag hatar:huvet gamelsvenska och eljest och allt va de nu har pillat in i lagtexterna...tänk på att jag har lite svårt ändå detta gör de ju bara värre :mad:
Men nu har jag skrive om de 2 ggr och kommer nog bli nån gång till så sitter de sen (ja jag skriver ner allt jag behöver till provet annars fastnar inte de hela :))
Massa papper går åt :D

Näääää Kakan, det blir INGEN bild här !!!! :tungan

:sissy
 
Last edited:
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top