Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
:hördu Rättning i leden nu för f**n!!!

Ingen som har önskat kollektivet ett rungande

Go´morron!

(Du är väl inte sjuk Prillan!?)

Fan vad du skriker !!!:mad:

Jefla fyrtorn.....:D

Men go morron på dig också då !

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Fan vad du skriker !!!:mad:

Jefla fyrtorn.....:D

Men go morron på dig också då !

Men Puckis... Du är ju sånadära hantverkare... brukar inte de vakna typ 04 o störa resten av mänsmligheten med hamrande??? Hihi

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Men Puckis... Du är ju sånadära hantverkare... brukar inte de vakna typ 04 o störa resten av mänsmligheten med hamrande??? Hihi

Jag hammrar på kontorstid eller allt som oftast även kvällstid !:D

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ingen idé, enligt henne levde jag när dinosaurer kutade runt...
det hände mycket mer jorden under de fyra månaderna det skiljer.. :hihi

:D stackare inte visste jag att du var så gammal ;)

Nope... Måste ju tjäna pengar för att betala för bröllopet... :hihi
(Nu fick jag en balkongpoäng till.. :hihi)

:) Jo jag kan mycke väl tro att du fick dej en till poäng där :D

Vad ger det bambi? Bortsett från högt blodtryck då... :rofl

Mmmm maktkänsla?! :D

Ja ungefär så... Svårt att röra sig bara... Ena hållet får man ett bordsben i grenen och åt handra hållet en grillgaffel i röven.... :gnissla

:rolleyes: vad mysigt de låter :D

:ligga?? Går det att äta?? :hihi
Skämt åsido.. Ligga blir man väl utan ändå när man är gift..
Har hört att det tydligen funkar så... :hihi
(Mer balkongpoäng till mig! Nytt personbästa på G!!!)

:nicka de finns ju en risk för de, men du får väll se till å skaffa hus med altan så du får nå större å sova på ;)

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Ja ha det förklarar ju varför det står ATG och Aftonbladet.
Du har snott korvmojjens,.,.,.:tummenupp

Jamen va faen...
Nåt ska jag väl ha för att jag sitter med i hönshuset aka brf styrelsen..
Så jag bestämde att det var enligt stadgarna att vara sponsrad...:Df

Matsex? :vispgrädde :brynad

Ja, det är märkligt att det fortfarande finns en marknad för bröllop med tillbehör. Kyrkan borde gått i konkurs för länge sen :hihi

Du borde få ännu billigare försäkring om du talar om att du har bra koll på hojen från balkongen när du sover. :hihi

vispgrädde=laktosintolerantfru=:sjuk

Ja jag lär nog kliva ur när jag är gift.. Då har jag gett dom tillräckligt med pengar för att bekosta min begravning.. :D

Det har du rätt i... Mannen som sover med hojen.. :hihi
Du tror inte dom tycker jag är konstig då??

Eller så gör man som jag, köper sprillans ny hoj för 130 k utan att ens ha provkört den innan, kör en säsong och har skitkul, pröjsar sedan 1300 kr/mån i försäkring för att ha den stående i 8 månader och säljer den lagom till säsongen börjar för att jag har tröttnat... :3freak
:va

Ja alltså, nu har ju inte jag heller alltid gjort bra affärer men det
där är ingen höjdare direkt...
Vadan detta tröttnande??

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
In your dreams, my dear puck, in your dreams! :rofl

Där också.....fan jag får aldrig sova .:mad: :D

Hehe... Fick inte ett rätt alltså...
skit osså... hehe...

Inga kåpor än??
börjar bli lite stressad... *panik*

Gångra det med tio så närmar vi oss det.:mad:

Den sketne Düske leverantören gör inte sitt jobb så bra.
Min kontakt har jätteproblem med att fixa massa kåpset.

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Jamen va faen...
Nåt ska jag väl ha för att jag sitter med i hönshuset aka brf styrelsen..
Så jag bestämde att det var enligt stadgarna att vara sponsrad...:Df
??

Fan jag tror att det är Wanja Lunby Wedin bakom ditt nick.
Ni inte bara liknar varandra ni sitter också i styrelsen och bestämmer era egna stadgar!

Fast du har snyggare röv.:D

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Gångra det med tio så närmar vi oss det.:mad:

Den sketne Düske leverantören gör inte sitt jobb så bra.
Min kontakt har jätteproblem med att fixa massa kåpset.

Det där lät inte så jäkla bra...
Komer bli bråttom som fan sen...
Får komma o hjälpa till sen.. hehe...

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Oj vad mycket ni hann med... men kan ta mig lite tid att svara nu när lillen har somnat sin förmiddagslur.

Hayabusa... njae, jag älskar kurviga vägar, inte högfartsrekord på E4:an. ;)
Men nej, gillar inte busan för fem öre faktiskt... den tilltalar inte alls. Den ser stor och svulstig ut.
Sen har jag kommit fram till ett nytt kriterie för hojar jag skall ha... de skall väga under 200kg. :) Min nuvarande gör det inte så jag bara måååååste byta ju! :) (Tror den kvalar in på 205 eller så nytankad).

Vad gäller browniepoints som det kallas så gäller det att samla på sig jättemassa plusvarianter i början av förhållandet... för ju längre tiden går ju fler minus kommer man få!:fakta

Giftermål är skoj, hade jag skippat vårt hade jag haft en sproilans ny repsol nu istället... fast förmodligen en liten ungkarlslya också istället för fru, barn, radhus och kombi.
Men ett råd angående bröllopsresan... kör hela rejset, spara inte in på så mycket utan gör det ni verkligen vill och låt det kosta. Detta är resan man vill titta tillbaka på och längta tillbaka efter. Inga resor de närmsta åren skall komma ens i närheten av denna. Så gjorde vi och ångrar oss inte en sekund... har redan börjat planera vad vi skall göra för att "förnya löftena" om 8år. :)

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Fan jag tror att det är Wanja Lunby Wedin bakom ditt nick.
Ni inte bara liknar varandra ni sitter också i styrelsen och bestämmer era egna stadgar!

Fast du har snyggare röv.:D

... fast inte GRIIIIISEN [TM]! :mattias :rofl

Hayabusa... njae, jag älskar kurviga vägar, inte högfartsrekord på E4:an. ;)
Men nej, gillar inte busan för fem öre faktiskt... den tilltalar inte alls. Den ser stor och svulstig ut.
Sen har jag kommit fram till ett nytt kriterie för hojar jag skall ha... de skall väga under 200kg. :) Min nuvarande gör det inte så jag bara måååååste byta ju! :) (Tror den kvalar in på 205 eller så nytankad).

Har du provat Daytona 675?
Den var jag lite sugen på förut, men är tveksam med mina erfarenheter av Trajja.

Giftermål är skoj, hade jag skippat vårt hade jag haft en sproilans ny repsol nu istället... fast förmodligen en liten ungkarlslya också istället för fru, barn, radhus och kombi.
Men ett råd angående bröllopsresan... kör hela rejset, spara inte in på så mycket utan gör det ni verkligen vill och låt det kosta. Detta är resan man vill titta tillbaka på och längta tillbaka efter. Inga resor de närmsta åren skall komma ens i närheten av denna. Så gjorde vi och ångrar oss inte en sekund... har redan börjat planera vad vi skall göra för att "förnya löftena" om 8år. :)

Jag håller med, men jag sålde hojen då husrenoveringen tog all min fritid i anspråk.
Vi lyckades göra en ny semesterresa efter bröllopsresan förra året med Mimmi, men när det nu kommer en till så lär det nog dröja innan vi kan åka igen.

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jo, skall ta och testa 675:an också... finns många på listan över vad som skall testas innan jag bestämmer mig. Kommer ändå inte skaffa nån ny nu under pappaledigheten... ekonomin är något ansträngd under den tiden.

Mmm, semester är något man får planera lite annorlunda nu när det är barn med i bilden... vår David blir 1 i sommar så i år blir det sverigesemester... senare blir det väl charter med bamseklubben... då är det ganska nice att kunna tänka tillbaka på en bröllopsresa som får många att sucka av avund. :)
För att dra några exempel... Vigsel i Las Vegas, besök på Alcatras i San Francisco, vingårdar i Napa Valley, köra mustangcab utmed Highway One (Pacific Coast Highway), snorkla med stor sköldpadda i Maui, shopping i New York... ja, vi sparade inte på den resan om vi säger så. :)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring