Oj vad mycket ni hann med... men kan ta mig lite tid att svara nu när lillen har somnat sin förmiddagslur.
Hayabusa... njae, jag älskar kurviga vägar, inte högfartsrekord på E4:an.
Men nej, gillar inte busan för fem öre faktiskt... den tilltalar inte alls. Den ser stor och svulstig ut.
Sen har jag kommit fram till ett nytt kriterie för hojar jag skall ha... de skall väga under 200kg.
Min nuvarande gör det inte så jag bara måååååste byta ju!
(Tror den kvalar in på 205 eller så nytankad).
Vad gäller browniepoints som det kallas så gäller det att samla på sig jättemassa plusvarianter i början av förhållandet... för ju längre tiden går ju fler minus kommer man få!
Giftermål är skoj, hade jag skippat vårt hade jag haft en sproilans ny repsol nu istället... fast förmodligen en liten ungkarlslya också istället för fru, barn, radhus och kombi.
Men ett råd angående bröllopsresan... kör hela rejset, spara inte in på så mycket utan gör det ni verkligen vill och låt det kosta. Detta är resan man vill titta tillbaka på och längta tillbaka efter. Inga resor de närmsta åren skall komma ens i närheten av denna. Så gjorde vi och ångrar oss inte en sekund... har redan börjat planera vad vi skall göra för att "förnya löftena" om 8år.