Izah
Tant Rosa
19 mm?
En tolva, lite smidigare så!
Japps, skrapsår på höger höft och ett stukat lillfinger.
Tur i oturen alltså!!
Last edited:
19 mm?
Japps, skrapsår på höger höft och ett stukat lillfinger.
Tur i oturen alltså!!
Jahapp, så har man kanat av gatan då... jag klarade mig fint (tror jag stukat högra lillfingertoppen) men hojen däremot är det sämre med... blir verkstad så får vi se... massa skrapsår och sprucken motorkåpa.
Jo, helt klart... däremot måste Loke bli lagad som fan... lite trist nu när vädret bara blir bättre o bättre.
http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z...976" x="1625990"><t>(ny punkt)</t></pt></pts>Det var tråkig läsning.. Tur att det gick bra! Var hände det?
Var det den där tighta kurvan som svänger så att man ser sin egen strålkastare i backspegeln?
Ja men Tant e verkligen gammal å imorgon är det ännu ett år närmare de 50 så varför inte?
Jahapp, så har man kanat av gatan då... jag klarade mig fint (tror jag stukat högra lillfingertoppen) men hojen däremot är det sämre med... blir verkstad så får vi se... massa skrapsår och sprucken motorkåpa.
Man är aldrig äldre än man gör sig...
Och så jefla när 50 har faktiskt inte fröken...
QUOTE]
Om du bara visste....
Anyhuuu är de dags för mig att ta med mig din dam till en konbana snart?
Nääeee... Va FAEN!
Skönt att det gick bra med dig men tråkigt med hojen...
Förstår att du lider men som sagt var så är det ju skönt att det
bara var ett lillfinger som fick sig lite stryk..
Hoppas det går fort med FB och verkstan, du får nog ligga på FB lite
för att dom ska åka ut och välja om dom ska laga eller lösa..
Iofs, löser dom så är ju nya hojvalet lätt...
Jo, som sagt, skönt att hälsan är kvar men trist med hojen... nu får man se vad FB säger bara.
Vilket FB har du?
Tack du förare av sköldpaddsrövad hoj för hjälpen med skrivaren idag !
Precis den.
Och då jag känner till vägen så vet jag att mötande bilar som kommer uppifrån brukar skära rejält in på det andra körfältet också... har detta i åtanke och när jag kommer in i kurvan så ser jag att jag får mötande av tre bilar, lyfter blicken så jag ser hur de skär i kurvan och missar då gruset mellan hjulspåren i mitt körfält...
Är glad att jag träffade ena bilen på framhjulen så att jag inte åkte in under en bil eller rakt framför en av dem.
Well well, en erfarenhet rikare och en självrisk fattigare... men med hälsan i behåll.
Precis den.
Och då jag känner till vägen så vet jag att mötande bilar som kommer uppifrån brukar skära rejält in på det andra körfältet också... har detta i åtanke och när jag kommer in i kurvan så ser jag att jag får mötande av tre bilar, lyfter blicken så jag ser hur de skär i kurvan och missar då gruset mellan hjulspåren i mitt körfält...
Är glad att jag träffade ena bilen på framhjulen så att jag inte åkte in under en bil eller rakt framför en av dem.
Well well, en erfarenhet rikare och en självrisk fattigare... men med hälsan i behåll.
IF... har redan ringt och anmält, de skall återkomma imorgon från nån skadeenhet.
Om du bara visste....
Anyhuuu är de dags för mig att ta med mig din dam till en konbana snart?
Åh fy faen! Var det såååå nära???
Du skulle jag vara jefligt glad att jag fortfarande skriver på forumet...
Jodå, bara hennes knä vill bli helt nån gång så...
Vi ska pröva och se om hon kan ens sitta med böjt knä bakpå i helgen hoppas jag..
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|