Skriv-vad-du-vill-tråden

noob

Användare
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
TL IOOO R - OO
Är det inte fett gay med folk som klär sig i läder o åker till varandras garage för att meka med 'prylar'... eller?

/N
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:D Japp skulle granterat svara men om jag blir så glad är en annan sak :hihi

:va Klart du blir glad när jag ringer :D

Jag trodde hon skulle ner till Hägersten...det är ju här vi bor ;)

:D Tror du hon törs de då?
Eller hoppas du på att även hon ska ta av dej tröjan ;)

Meeeeen vad hände med det vackra vädret från igår?

:huvet de spöregnade ju när jag hade en yttre att göra på 10 min, jisses att man kan se ut som en dränkt katt och känna sig som en disktrasa :va konstig att de är så :)
 
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
:va Klart du blir glad när jag ringer :D

Givetvis blir jag glad för att du ringer :D men kanske inte så glad om det är mitt i natten :gnissla om jag inte jobbar för då funkar det hela natten :)



:huvet de spöregnade ju när jag hade en yttre att göra på 10 min, jisses att man kan se ut som en dränkt katt och känna sig som en disktrasa :va konstig att de är så :)


Regn :va nä här är det bara dimma men inte lika mycket som igår och så är det 6+ grader så det kommer nog att bli en kanon dag för att köra hoj :yoparty :yoparty

Mitt leende sedan förra gången har inte gått bort än :)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Givetvis blir jag glad för att du ringer :D men kanske inte så glad om det är mitt i natten :gnissla om jag inte jobbar för då funkar det hela natten :)

Mäh va kinkigt de där låter då :D



Regn :va nä här är det bara dimma men inte lika mycket som igår och så är det 6+ grader så det kommer nog att bli en kanon dag för att köra hoj :yoparty :yoparty

Mitt leende sedan förra gången har inte gått bort än :)

Mmm dimma va de här med :gnissla jisses de var nån kollega som höll på att åka i diket pga den. :D
Själv så roa jag mej med att tända hellyset och se hela den vita väggen som blir vid dimma :) aja jag är lättroad vid halv sex på morron :D
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Vad då "vi lever på lånad tid" !?!

Lånat av vem? Mohahaa... DU, jag har fan inte frågat någon om jag fick låna ett liv en stund och mina föräldrar har inte lånat mig ett liv heller. Shit, tror du inte jag vet sagan om hur knodd blir till?:krama
Däremot vet jag att man inte lever för evigt så är det något jag vill låna så...ja, gissa vad...

Så när du hittat den som har hand om utlåningen av liv. Skicka ett PM till mig. Hittelön utlovas:tummenupp

Ps. utlåning av tid funkar det också.:yoparty
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top