Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Det var ju på den svart-vita tiden när man fick lämna in rullarna för framkallning,byggde mörkerrum av garderomer och kröp på alla fyra för att macro-fota myror,hojdelar,u name it.
Blev av med både utrustning och en massa foton efter ett intjack,men lite skit finns det kvar.
Och ja Bogesund fanns redan på 80.talet,fullt med galna hojåkare och arga tanter.

Ja, det var tider det, det är ju onekligen annorlunda nu när man inte behöver framkalla 36 bilder för att få 2 som var bra...:) Ja Bogesund är väll den gamla vägen ut när det inte fanns någon nyare väg... Men det där du säger om arga tanter är ju intressant, det innebär ju att problemet inte är nytt även om det verkar så ibland...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ingen fara, det går bra det med...:tummenupp Men hur har du lyckats få ihop 800KG foton?:3freak
Pluggen, jag trodde du var tekniker?!? :va

kilo är ett antal = 1000
kg är en vikt = 1000 gram

:mattias

800 kilo foton torde vara 800 000 foton. :tungan

Se'n kanske sportyspice MENADE kg, men det är en annan historia, säger hon frk M. Esserschmidt som halkade in på bananskal och går och lägger sig nu! :trött

PS. Om allt går som planerat, flyttar Elefanten till Orust/Tjörn imorgon... :gnissla DS.

Last edited:

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
PS. Om allt går som planerat, flyttar Elefanten till Orust/Tjörn imorgon... :gnissla DS.

Och går allt som planerat för mig imorgon så slipper du bli telefontrakasserad av mig imorgon igen....... sa jag förresten att jag var ledig även imorgon :D

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

Men hörrö... Det där var väl inte sjysst mot din bättre hälft heller...
Jag får iaf bo balkongen och inte kallar hon mig Elefanten även om man lagt på sig några sambokilon... :hihi

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Pluggen, jag trodde du var tekniker?!? :va

kilo är ett antal = 1000
kg är en vikt = 1000 gram

:mattias

800 kilo foton torde vara 800 000 foton. :tungan

Se'n kanske sportyspice MENADE kg, men det är en annan historia, säger hon frk M. Esserschmidt som halkade in på bananskal och går och lägger sig nu! :trött

AAAAAAAARRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHH..........:huvet :huvet :huvet Att jag inte tänkte på det...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Och går allt som planerat för mig imorgon så slipper du bli telefontrakasserad av mig imorgon igen....... sa jag förresten att jag var ledig även imorgon :D
Jag är upptagen med pressen mellan 9 och 11, då svarar jag inte i telefon. :tungan

Jääääla lirare. *muttrar*

Tur att det är sketen fredag imorgon, så du kan vara ledig bäst du vill. Tvättmaniker. :rolleyes:

Men hörrö... Det där var väl inte sjysst mot din bättre hälft heller...
Jag får iaf bo balkongen och inte kallar hon mig Elefanten även om man lagt på sig några sambokilon... :hihi
Nu pratade jag om min hoj... :rolleyes:

Bättre hälftar är det ont om, både på balkongen och annars. Om vi inte pratar tonårsmonster förstås. :hihi

AAAAAAAARRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHH..........:huvet :huvet :huvet Att jag inte tänkte på det...
:kiss

Ja, jag ska gå och lägga mig. Klockan ringer 05.30... :gnissla

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Jag är upptagen med pressen mellan 9 och 11, då svarar jag inte i telefon. :tungan

Jääääla lirare. *muttrar*

Tur att det är sketen fredag imorgon, så du kan vara ledig bäst du vill. Tvättmaniker. :rolleyes:

Nu pratade jag om min hoj... :rolleyes:

Bättre hälftar är det ont om, både på balkongen och annars. Om vi inte pratar tonårsmonster förstås. :hihi

Ska du vara på tv nu igen :)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...