Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ja, visst, om du säger det så...:näsblod Tänk va mysigt att krypa ner under täcket, känna värmen från pärlan man fått med i säng , kupa handen lätt och föra den fram emot och försiktigt smeka - en cylinder. Mums!:D

:rofl:rofl

Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC

Fy fan va bra! :tummenupp Nu är det nån som åker ut ur sovrummet!:D (Det är jag...)

Mindre effekt och mer vikt, det låter ungefär lika snabbt som Puckens båda hojar :FU

Aha! Och hur mycket effekt är det i tex....din...:va

Närå, alla är saliga i sin tro. Just nu är det rad-3-or som jag fastnat för, men jag kan inte säga annat än att SD:n som åkte med oss förra helgen lät jäääävligt nice!:) Fast grannens ER6-a är väl inte fullt så upphetsande, kanske...

Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
FREEEEEEEEEEEEDAG!!! Wohoooooooooooo.... Life is wonderful...
Min mormor ringde hem till oss kvart i sju imorse o väckte Robban... Hehe.. undra omhan vart sur??? Men men.. Det får jag veta när jag kommer hem ikväll... Mohahahaaaaa

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
muhahahahahah..JAG vet ngt ThyGod inte vet..muahahahahahahah:banana:banana:banana:D

jo men jag vill inte veta hur du ser ut naken så det är heeelt lugnt...
Och för övrigt så eventuella upptåg inför bröllop tackas det för med ett bestämt nej... :tungan

Med tanke på hur projektet går så lär det ta tid innan den kommer fram...

:skrattaåt

Äh... Nu är det ju varmt ute... Rena sommaren..
Lite frost skulle det ha blivit inatt men inte då... :tummenupp

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
jo men jag vill inte veta hur du ser ut naken så det är heeelt lugnt...
Och för övrigt så eventuella upptåg inför bröllop tackas det för med ett bestämt nej... :tungan

lalalalalalalaaaaaaaaaa..................:d

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Woho... eller nåt.
BAKIS är bara förnamnet... igår var det tydligen lördag... (frugan har inte helg när ni andra har det, själv har jag lördag hela veckan)
Började med ett par bärs på altanen då jag spolat av den så jag kunde vistas utomhus... HATA POLLEN.
Sedan kom frugan på den briljanta idén att vi hade ju faktiskt en flaska rött hemma... som vi sa att vi inte skulle köpa... så vi öppnade en Chataeu Lascombe Margaux (kostar BARA $170 på ebay) till köttgrytan jag slängde ihop... ja, polarn kom över också.
Efter det så spelade vi sybarit och tog en drink (Fidel) sen helt plötsligt var groggvirket slut, pinnade iväg till statoil och köpte lite mer (3st 1,5l petflaskor) och körde vidare på groggarna... ja, vi tömde en flaska Captain Morgan, en flaska Gin och ganska nära på en flaska whiskey när jag kom på den briljanta idén att basta (klockan var ju BARA halv två). Basta kan man ju inte göra utan bärs heller... sen vart det lite mer whiskey och Bomberman på xboxen.

Så ja, idag är det fan söndag... oavsett vad någon säger! :)

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Woho... eller nåt.
BAKIS är bara förnamnet... igår var det tydligen lördag... (frugan har inte helg när ni andra har det, själv har jag lördag hela veckan)
Började med ett par bärs på altanen då jag spolat av den så jag kunde vistas utomhus... HATA POLLEN.
Sedan kom frugan på den briljanta idén att vi hade ju faktiskt en flaska rött hemma... som vi sa att vi inte skulle köpa... så vi öppnade en Chataeu Lascombe Margaux (kostar BARA $170 på ebay) till köttgrytan jag slängde ihop... ja, polarn kom över också.
Efter det så spelade vi sybarit och tog en drink (Fidel) sen helt plötsligt var groggvirket slut, pinnade iväg till statoil och köpte lite mer (3st 1,5l petflaskor) och körde vidare på groggarna... ja, vi tömde en flaska Captain Morgan, en flaska Gin och ganska nära på en flaska whiskey när jag kom på den briljanta idén att basta (klockan var ju BARA halv två). Basta kan man ju inte göra utan bärs heller... sen vart det lite mer whiskey och Bomberman på xboxen.

Så ja, idag är det fan söndag... oavsett vad någon säger! :)

Sorry det är Fredag så du får göra om allt i morgon igen :hihi

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...