Skriv-vad-du-vill-tråden

Kyokushin

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2012
Hoj
Zx10r 2011
Hej. Ny på forumet, ny på sporthoj men glad iaf. Vore kul å veta vart ni håller hus så jag kan få sällskap på mina irrfärder genom livet. Nina

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Hej. Ny på forumet, ny på sporthoj men glad iaf. Vore kul å veta vart ni håller hus så jag kan få sällskap på mina irrfärder genom livet. Nina

Välkommen! :hej

Håll utkik efter körtrådar sen, eller starta en egen! :)
Folk bor lite varstans här, bli inte förvånad över beteendet hos vissa....du är ju tjej! ;)

Hoppas du kommer trivas här o på din hoj! ;)

Kyokushin

Ny medlem
Gick med
31 Aug 2012
Hoj
Zx10r 2011
Har ju faktiskt egen hoj :) hur ser vädret å jobbet ut i veckan? Rulla lite å kaffe på det? Svart kaffe å inga jävla krusiduller m kaffet. Latte å sånt.... M soyamjölk odlad i nåt månsken så den e biodynamisk. Skjut mig :)

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Har ju faktiskt egen hoj :) hur ser vädret å jobbet ut i veckan? Rulla lite å kaffe på det? Svart kaffe å inga jävla krusiduller m kaffet. Latte å sånt.... M soyamjölk odlad i nåt månsken så den e biodynamisk. Skjut mig :)

Det är ju mycket sexigare iof att du kör egen hoj, det gillar jag :kär jobbet ser ut som jobb tisdag-fredag, vädret ser lite sisådär ut, dock ska jag lämna in min hoj på verkstad imorgon så den kommer va borta typ 2 veckor :( kommer ju bli psykiskt sjuk av att hojen är borta :( kan inte du ta hand om mig <3

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Det finns, som Prillan nämnde, en massa körtrådar bara vädret tillåter åkning i någon större utsträckning.

Det finns (fanns?) till och med speciella tjejåkningsgrupper.

Som du redan märkt är det inte jättesvårt att få kontakt med folk här om man är tjej, så det ordnar sig nog!

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Det är ju mycket sexigare iof att du kör egen hoj, det gillar jag :kär jobbet ser ut som jobb tisdag-fredag, vädret ser lite sisådär ut, dock ska jag lämna in min hoj på verkstad imorgon så den kommer va borta typ 2 veckor :( kommer ju bli psykiskt sjuk av att hojen är borta :( kan inte du ta hand om mig <3

Låna en hoj på jobbet! :D

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...