Så var det redan söndageftermiddag igen....fattar inte var tiden tar vägen?!
Nån som snor min tid tror jag!!
Hej. Ny på forumet, ny på sporthoj men glad iaf. Vore kul å veta vart ni håller hus så jag kan få sällskap på mina irrfärder genom livet. Nina
Trevligt! Jag är också lärare så då kan vi ju ta en fika tycker jagHaha är härdad mot alla former av beteende. Är lärare
Hej. Ny på forumet, ny på sporthoj men glad iaf. Vore kul å veta vart ni håller hus så jag kan få sällskap på mina irrfärder genom livet. Nina
Haha är härdad mot alla former av beteende. Är lärare
Sååå, vilken dag passar dig?
Jag kan hämta upp dig med antingen min fina hoj eller min fina audi
View attachment 382656
Har ju faktiskt egen hoj hur ser vädret å jobbet ut i veckan? Rulla lite å kaffe på det? Svart kaffe å inga jävla krusiduller m kaffet. Latte å sånt.... M soyamjölk odlad i nåt månsken så den e biodynamisk. Skjut mig
Det är ju mycket sexigare iof att du kör egen hoj, det gillar jag jobbet ser ut som jobb tisdag-fredag, vädret ser lite sisådär ut, dock ska jag lämna in min hoj på verkstad imorgon så den kommer va borta typ 2 veckor kommer ju bli psykiskt sjuk av att hojen är borta kan inte du ta hand om mig <3
Låna en hoj på jobbet!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |