Skriv-vad-du-vill-tråden

Brother Wolf

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Hoj
Honda VFR800 07
Pisken, jag gjorde samma sak, tyvärr vaknade jag hur tidigt som helst. Dock blir det en lång lördag i stället.
Och det ser ut att bli fint väder :banana

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Jaaaa, snart hemgång och inser nu att det är baaaara 114h arbetstid kvar på två veckor :näsblod

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jahapp, då börjar man jobba imorgon... Känns nervöst som fan, men vafan, ALLA arbetsgivare kan ju inte vara oseriösa, eller?

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Graaattis!! Vad blev det för jobb? Företag? Vad får du göra? Hoppar du av utbildningen nu lr hur kommer du göra? :)

Tack, det blev servicetekniker på Fortum, så just nu springer jag och byter olja i växellådor och liknande.:) Jo, jag hoppar av utbildningen, till sist blev jag tvungen att inse för mig själv att just system och nätverk inte var min grej riktigt. Sen blev ju inte saken bättre av att det strulade som det gjorde... Att då gå en utbildning som inte ger mig något är ju ett ekonomiskt självmord, så det blir nog bättre så här!:)

Ammorb

Noob
Gick med
30 Oct 2010
Hoj
'91 Honda CBR 600f2 (skrot)
Kollektivtrafikstrejk i morgon för bussar och torsdag för pendeltåg. På fredag är tågförare lockoutade. Man kan fråga sig vad det rör oss. 100.000 morgontrötta söndagsbilister som ger sig ut i rusningstrafiken blir ingen vacker syn. Råder alla som kör till jobbet på morgonen att köra så tidigt det bara går för att slippa det värsta kaoset. :näsblod

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Kollektivtrafikstrejk i morgon för bussar och torsdag för pendeltåg. På fredag är tågförare lockoutade. Man kan fråga sig vad det rör oss. 100.000 morgontrötta söndagsbilister som ger sig ut i rusningstrafiken blir ingen vacker syn. Råder alla som kör till jobbet på morgonen att köra så tidigt det bara går för att slippa det värsta kaoset. :näsblod

Tack å lov så kör jag in vid 0545tiden, men shit vilket kaos det kan komma att bli:confused:

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Meh... Tänkte säga nåt fyndigt men orkar inte. Blir sängen istället.

Förövrigt glad att jag inte kommer behöva åka nån större väg på jobbet imorrn.

Godnatt!

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...