kajlyl skrev:Vill bara säga, grymt initiativ Lurch!!
Coolt att SH är med i så många tidingar helt plötsligt, hoppas det hjälper
Tack!
I morgon ska jag och nickname hämta våra hojar, äntligen!!!
.
kajlyl skrev:Vill bara säga, grymt initiativ Lurch!!
Coolt att SH är med i så många tidingar helt plötsligt, hoppas det hjälper
sege skrev:Vad vill ni uppnå egentligen? Tror ni nån bryr er om en insändare och spanar satan efter hojåkare i trafiken helt plötsligt?
Det är bra! Det finns ett selektivt antal personer på forumet som ständigt ska vara negativa och nervärdera andras åsikter och få allt att bli en dålig grej. Tråkiga personer.MrMunson skrev:Hepp!
Först och främst, tycker detta är ett bra initiativ.
Dock verkar det som en del motsatta inspel har slunkit in de sista dagarna. Till dem som ifrågasätter engagemanget: varför ska man inte utnyttja slagkraften i att vara en massa människor (i detta fall en gemensam insändare från tusentals MC-åkare)? Jag tror inte ngn sitter hemma och tror att vi försöker skapa historia som kommer visa sig i olycksstatistiken. Men överväg energin som lagts ned för att få ut ordet mot att en läsare ser insändaren och faktiskt får sig en liten tankeställare. Men det kanske är bättre att skita i det helt och hållet och strunta i att vi som kör MC (speciellt sporthojjar) förmodligen är bland de minst önskade trafikanterna av alla i folkmun. Kan inte förstå att ngn skulle tycka det är töntigt att göra detta utskick i början av varje säsong. Möjligen skadar det nåns alterego eller upplevda hipfaktor men det får man väl leva med.
Bra initiativ!
Blomquist #14 skrev:Kul att dom la in en bild på en glidare...
Det räcker ju att en enda bilist tänker MC iställetFluxir skrev:hehe, ja... skulle ha skickat med en bild på nåra sporthojar istället...
Ravetrancer skrev:Fy fan vad besviken jag vart på GP, det var det värsta svar jag fått.
sege skrev:Måste nog säga att jag förstår dem iofs. Det enda insändarna ger är reklam.
Ravetrancer skrev:Påtalade att det inte var en annons och att en sån här liten notis kunde kanske rädda ett liv, som svar fick jag.
"Hej igen,
Reklam publiceras inte på redaktionell plats i GP eller i någon annan tidning. Vi gör inte undantag från en så viktig pressetisk regel. För vår del har det ingenting med livräddning att göra.
MVH
Solveig E"
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS