Skrotade på mantorp igår.. Letar delar!! SNABBT!!

Tillerås

Ny medlem
Gick med
4 May 2008
Hoj
03 Aprilia rs
Gjorde en skrot på mantorp igår (söndag) La mig med ett framhjulssläpp i kurva 3 och gled rakt in i räcket...

Med andra ord jag letar delar till hojjen och ska få den färdig till helgen till ERF.

La in en köpesannons nyss:
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=21044

Bara ringa eller PM:a om det är någon som har något, och som sagt det är bråttom...

Tack på förhand!

(Vet ej om denna tråden ligger rätt, visste inte vart jag skulle lägga den men hoppas nån duktig mod rättar till det isf) :rolleyes:

Kris955

#6 SEC
Gick med
12 Dec 2005
Hoj
Aprilia RSV4 RF -18 team #6 SEC, Triumph Street Triple -08,...
Jag har nog lite plastdelar och kanske lite annat. Ska checka garaget ikväll, och PM'ar med resultatet. Men... jag kommet till Mantorp fredag kväll. Så det blir lite tight i så fall.

Kris

Tillerås

Ny medlem
Gick med
4 May 2008
Hoj
03 Aprilia rs
hade vart skitbra om du kunde kolla vad du har hemma bara =D så får vi lösa nått om inte ja hittar på annat håll =D

Scuba diver

Dansken ......
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
Suzuki RG(V) 500 & Ducati Monster S2R 1000
Men... jag kommet till Mantorp fredag kväll. Så det blir lite tight i så fall.

Kris

Jag är ju oxå på Mantorp fredag kväll och om det bara är dom grejer i annoncen som skal skiftes, då är det ingen problem.
Jag gi'r en hand med om nødvendigt.

Min gamle RS250 finns i Malmö, men tyvärr vet jag inte vem gubben är som köpte den... Har har i allafall MASSOR av grejer till den, inkl. allt vad du söker (x3, den var klar for denne säson)

Kris955

#6 SEC
Gick med
12 Dec 2005
Hoj
Aprilia RSV4 RF -18 team #6 SEC, Triumph Street Triple -08,...
OK, checkat garaget för RS250 delar. Har mest vänster delar. Men, jag har ett fult och slitet race kåpset som är medtaget men kan hänga ihop, plus ett orginal kåpset som heller inte är snyggt men mera helt. Jag har också en bromspedal, som varit krashad men som är rätad ut. Har en ny bromvätskebehållare från annan mc.
Säg till om jag ska ta med nåt.

/Kris

Tillerås

Ny medlem
Gick med
4 May 2008
Hoj
03 Aprilia rs
OK, checkat garaget för RS250 delar. Har mest vänster delar. Men, jag har ett fult och slitet race kåpset som är medtaget men kan hänga ihop, plus ett orginal kåpset som heller inte är snyggt men mera helt. Jag har också en bromspedal, som varit krashad men som är rätad ut. Har en ny bromvätskebehållare från annan mc.
Säg till om jag ska ta med nåt.

/Kris

De e lugnt jag tror att jag löst allting nu! =D men tackar!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati