Looped skrev:2466749Nu är det så underbart att när jag stod och glänste med hojen på macken så ser jag att jag fått in en skruv rakt in till skallen i bakdäcket som näst intill är sprillans .. går det att göra nåt åt eller är det bara att byta?
Hinken skrev:2466767Går att laga, men det är av någon outgrundlig anledning väldigt svårt att få det bra på just MC-däck tyvär..
Hinken skrev:2466767Går att laga, men det är av någon outgrundlig anledning väldigt svårt att få det bra på just MC-däck tyvär..
dOLKO skrev:2466773Dom flesta däckfirmor vill ju inte laga så det är väl bara att byta...
P@trik skrev:2466778Svårt ?
Lämna in till en däckfirma så fixar dom det enkelt åt dig.
Har kört på "pluggade" däck utan minsta problem.
Men känner du dig osäker så sök lite på forumet , finns massvis trådar om detta.
Ett problem jag aldrig stött på.
Millihaff skrev:2466844Har själv kört med däck som har varit lagade. Det är inga som helst problem om det lagas på rätt sätt, nu menar jag inte att man ska sätta in en "veke" enbart utan en riktig lagning gjord på insidan av däcket som vulkas fast. Vibrationer? Görs det på en firma så kan dom väl lika gjärna balansera det efteråt?
benny w skrev:2466896
inte så kul ifall det häbder något när du ligger i 250+ och kör.
du har rätt hajade inte att det var en er 600. då kan jag inte se några problem med att plugga däcketZee skrev:2466916Med en ER6n?
Jag gissar att det inte är ofta nålen passerar 150-strecket..
Zee skrev:2466916Med en ER6n?
Jag gissar att det inte är ofta nålen passerar 150-strecket..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|