E & D i Solna?Nisse Järnet skrev:Min jävla kolv kommer ju aldrig! Och den gick inte att avbeställa heller Cp E&D Mc....
Japp, tyckte dom va bra förut...men fan vad grining den ena gubben va! Service....NOT!Out_Spinner skrev:E & D i Solna?
Nisse Järnet skrev:Japp, tyckte dom va bra förut...men fan vad grining den ena gubben va! Service....NOT!
Han sa att han inte orkade avbeställa för att de vart mer jobb för dom, jag erbjöd mig att pröjsa all frakt och allt men neeej då!
Jag som tänkte låta dom borra/ eventuellt omfodra min cylinder samt fixa passande kolv. Har inte hittat några andra som gör sådan i stockholmsområdet. Några alternativ?Nisse Järnet skrev:Japp, tyckte dom va bra förut...men fan vad grining den ena gubben va! Service....NOT!
Han sa att han inte orkade avbeställa för att de vart mer jobb för dom, jag erbjöd mig att pröjsa all frakt och allt men neeej då!
Snacka med rätt kille så tror jag det funkar ändå. Stefan tror jag han som va bra hette?Out_Spinner skrev:Jag som tänkte låta dom borra/ eventuellt omfodra min cylinder samt fixa passande kolv. Har inte hittat några andra som gör sådan i stockholmsområdet. Några alternativ?
Måste se att allt funkar först och köra in och sen få grejerna från lack förstHammet skrev:mmmmm, kanske kan köpa den av dig i helgen då?......förutsatt att min åker snart då....
Skriker till så fort den är redo för provkörning! Motorhalvorna är ihop nu. Bilder kommer i morgon.Hammet skrev:det är lungt, har inte så bråttom
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |