Skruva-ihop-motorn tråd

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Out_Spinner skrev:
Japp, tyckte dom va bra förut...men fan vad grining den ena gubben va! Service....NOT!
Han sa att han inte orkade avbeställa för att de vart mer jobb för dom, jag erbjöd mig att pröjsa all frakt och allt men neeej då! :finger

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
Nisse Järnet skrev:
Japp, tyckte dom va bra förut...men fan vad grining den ena gubben va! Service....NOT!
Han sa att han inte orkade avbeställa för att de vart mer jobb för dom, jag erbjöd mig att pröjsa all frakt och allt men neeej då! :finger

förstår vad du snackar om....ebos tog på sig 1,5månad innan kolvjäveln var här :finger

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nu fan! Dom hade avbeställt kolven ändå. Det gick tydligen. Men inte fan ringde dom och sa det.....*mummel* Men jag hann till Lelles och köpa en iaf så nu har jag allt :D Den blir ihopsatt idag eller i morgon.

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
mmmmm, kanske kan köpa den av dig i helgen då?......förutsatt att min åker snart då....

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Nisse Järnet skrev:
Jag som tänkte låta dom borra/ eventuellt omfodra min cylinder samt fixa passande kolv. Har inte hittat några andra som gör sådan i stockholmsområdet. Några alternativ?

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Out_Spinner skrev:
Jag som tänkte låta dom borra/ eventuellt omfodra min cylinder samt fixa passande kolv. Har inte hittat några andra som gör sådan i stockholmsområdet. Några alternativ?
Snacka med rätt kille så tror jag det funkar ändå. Stefan tror jag han som va bra hette?

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
The engine is up runnin'! :D Första start igår kl 00:45, 3:e kicken :tummenupp Låter fint som fan, inge knack eller rassel alls! Nu är det bara småsaker kvar som lack och lite eldragning. Bilder kommer...sen:)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...