bosse-l
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 3 Aug 2016
- Hoj
- Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Är ganska sugen på att få på dubbdäcken på KLR:en, har en till uppsättning fälgar köpta på ebay som jag tänkte kränga på dubbdäcken på men dom saknade bromsskivorna. Har köpt bromsskivor men saknar nu bultarna till bromsskivorna men har beställt original, dock har jag en erfarenhet att det brukar ta tid att få hem Kawa grejer till KLR:en.
Kollade Swedol vilka jag mest troligt passerar idag och dom verkar ha M8 med lågskalle, vad tror ni om att köpa 10,9 bultar till bromsskivorna och köra med det till originalbultarna kommer? Rent spontant känns det väl ut som att det bör funka och hålla men det är ju bromsarna så man vill ju inte chansa.
Kollade Swedol vilka jag mest troligt passerar idag och dom verkar ha M8 med lågskalle, vad tror ni om att köpa 10,9 bultar till bromsskivorna och köra med det till originalbultarna kommer? Rent spontant känns det väl ut som att det bör funka och hålla men det är ju bromsarna så man vill ju inte chansa.
Last edited: