Skulle behöva låna depåstöd fram, mån.

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Hallå!

Ska byta däck imorgon men har inte nått depåstöd till fram. Nån som kan tänka sig att låna ut ett tills på tisdag?

//Johan

Magoo

Streetfucker
Gick med
27 Sep 2005
Hoj
Tomt på lagret för tillfället
Ähhh... depåstöd... tjafs...

Ta ett spännband o häng runt nån balk i taket o sen ner runt styret... funkar (säkert) klockrent :tummenupp :tummenupp

Lycka till

O för dom som inte förstår det.. DETTA VAR ETT SKÄMT :pannkyss

Hoppas du får tag på ett Nilzz :tummenupp

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
Magoo skrev:
2159556 Ähhh... depåstöd... tjafs...

Ta ett spännband o häng runt nån balk i taket o sen ner runt styret... funkar (säkert) klockrent :tummenupp :tummenupp

Lycka till

O för dom som inte förstår det.. DETTA VAR ETT SKÄMT :pannkyss

Hoppas du får tag på ett Nilzz :tummenupp
varför ett skämt :va
jag har gjort så sen ett par år tillbaka :fakta

men förhoppningsvis så inhandlas ett framdepåstöd i år... :)

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Magoo skrev:
2159556 Ähhh... depåstöd... tjafs...

Ta ett spännband o häng runt nån balk i taket o sen ner runt styret... funkar (säkert) klockrent
Det e ju det det gör!

Affe_R1 skrev:
2159978 varför ett skämt :va

Bygg själv!
Har en massa material här som skulle ha blitt ett depåstöd åt min moppe.. men det e glömt nu.. eller bara o glömma nu!
Du kanske behöver det bättre!

EnduransJanne

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
Fireblade CBR 900RR - 92
nilzz skrev:
2159359 Hallå!

Ska byta däck imorgon men har inte nått depåstöd till fram. Nån som kan tänka sig att låna ut ett tills på tisdag?

//Johan

Jag har två bildomkrafter från Biltema, typ såna man har när man ska skifta däck. Jag sätter en under vardera gaffelbenet och skruvar upp dem en bit så framhjulet kommer upp i luften (OBS! Hojen står alltså då på ett depåstöd i bak). Funkar bra men depåstöd fram är förstås bäst. Vill du kan du få låna dessa.

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
nilzz skrev:
2159359 Hallå!

//Johan

Tror faktiskt vi har ett till övers just nu, måste gå och kolla. (Om du kan hämta det förstås.)

/Anneli

Magoo

Streetfucker
Gick med
27 Sep 2005
Hoj
Affe_R1 skrev:
2159978 varför ett skämt :va

Var bara en bakfylle tanke som slog mig när jag satt här.... kan mycket väl tänka mig att det fungerar :tummenupp (nu när jag funderat lite på iden så, men det känns inte så där hundra seriöst.. :fyllisar )

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Penguin skrev:
2160045 Tror faktiskt vi har ett till övers just nu, måste gå och kolla. (Om du kan hämta det förstås.)

/Anneli

Hallå!

Vart bor ni då?
Börjar bli litre brådis nu, håller på och monterar kraschkåpor. Det strular av bara fan, men jag vill ju kunna köra på rörken imorgon så det är väl bara att kämpa på :)
Ska lägga om däcken imorgon...

Magoo skrev:
2160224 Var bara en bakfylle tanke som slog mig när jag satt här.... kan mycket väl tänka mig att det fungerar :tummenupp (nu när jag funderat lite på iden så, men det känns inte så där hundra seriöst.. :fyllisar )

Hej!

Det funkar faktiskt fint. Men jag ska byta garage om någon vecka, så jag vill inte gör för mkt. Men annars så hade jag gjort så, har ett par nya expanderbullt så i värsta fall så blir det dom :)

Janne F skrev:
2160044 Jag har två bildomkrafter från Biltema, typ såna man har när man ska skifta däck. Jag sätter en under vardera gaffelbenet och skruvar upp dem en bit så framhjulet kommer upp i luften (OBS! Hojen står alltså då på ett depåstöd i bak). Funkar bra men depåstöd fram är förstås bäst. Vill du kan du få låna dessa.

Om jag inte hör nått från fru moderator så lånar jag mera än gärna dom. Om jag inte fått nått svar från hon innan 21 så kommer jag gärna förbi, om du inte bor aldeles för långt bort?

Magoo

Streetfucker
Gick med
27 Sep 2005
Hoj
nilzz skrev:
2160373

Hej!

Det funkar faktiskt fint. Men jag ska byta garage om någon vecka, så jag vill inte gör för mkt. Men annars så hade jag gjort så, har ett par nya expanderbullt så i värsta fall så blir det dom :)

QUOTE]

Haha... ja, där ser man... vilka toppen ideer man får på "fyllan" :tungan

Lycka till, kanske ses på rörken imorrn..

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Magoo skrev:
2160624
nilzz skrev:
2160373

Hej!

QUOTE]

Haha... ja, där ser man... vilka toppen ideer man får på "fyllan" :tungan

Lycka till, kanske ses på rörken imorrn..

Ja det kanske vi gör, jag kommer nog ha den mest sparsamma lacken iaf :) Så jag kommer nog inte vara svår att hitta.

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Det fick bli spännband i taket :rolleyes: Så imorgon ska nya sulorna på :)

Magoo

Streetfucker
Gick med
27 Sep 2005
Hoj
nilzz skrev:
2161140 Det fick bli spännband i taket :rolleyes: Så imorgon ska nya sulorna på :)

Haha... fan så nice.... Så dom nya fina expanderbultarna kom till användning iaf.... :tummenupp

O jag blev hemma med sonen idag... tjejen hade något "jätteviktigt" :va :6surkart :pangihuve :bladder o göra.... Jaja... de e säkert skitkallt o å har ni säkert solen i ögona..... :argpådato

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...