mejje
Ny medlem
hojjen har rullat ca: 430mil ... tro på fasen att den sedan går och skär.
Kör på kanon olja "farsan som ordna de" och inte ett fel men men som vanligt bli de nå fel och den går och skär efter motorvägen när man ligger och cruisar i cs. 90km/h . Vi åker in till aprilia centret och lämnar in den, dagen efter tjuter dom i telefonen om vilken olja vi eller jag kört på..det är alltså totalras!!! ja säger då att ja kört på en olja farsan har gett mig och ja tror de var shells 2takt syntet oljan.. den bästa!!!
amen hua säger han då. du ska våran olja och någon garanti kommer inte att gälla säger han. han surrar sedan om en kostnad på 10 000 - 12 000 kr för att laga denna. sedan Ringer då vi nåra samtal och kollar med "kontakter" va det ska kosta om det är verkligen uppemot 10 000kr. då kommer vi fram till att hela reparationen av cylinder och kolv går på 3000kr ...
antingen är det gubben bakom disken som ska gneta åt sig nåra tusen eller så äre jäkligt dyrt där dom får sina saker
hjulet som sitter och ska ge oljan har troligen gått sönder ... fullt med olja och en bra olja på det kan bara vara det då som ä felet .. gubben bakom disken vill dessvärre inrte erkänna det och om han nu skulle göra det skulle detta gå på garanti och han skulle tappa stålar på det. detta är tydligen ett stort problem på rs 250.
tips till er rs åkare .. blanda i tanken !!!!!
hoppas ja ha stavat och utryckt min ilska så ni kan se va de står.
Kör på kanon olja "farsan som ordna de" och inte ett fel men men som vanligt bli de nå fel och den går och skär efter motorvägen när man ligger och cruisar i cs. 90km/h . Vi åker in till aprilia centret och lämnar in den, dagen efter tjuter dom i telefonen om vilken olja vi eller jag kört på..det är alltså totalras!!! ja säger då att ja kört på en olja farsan har gett mig och ja tror de var shells 2takt syntet oljan.. den bästa!!!
amen hua säger han då. du ska våran olja och någon garanti kommer inte att gälla säger han. han surrar sedan om en kostnad på 10 000 - 12 000 kr för att laga denna. sedan Ringer då vi nåra samtal och kollar med "kontakter" va det ska kosta om det är verkligen uppemot 10 000kr. då kommer vi fram till att hela reparationen av cylinder och kolv går på 3000kr ...
antingen är det gubben bakom disken som ska gneta åt sig nåra tusen eller så äre jäkligt dyrt där dom får sina saker
hjulet som sitter och ska ge oljan har troligen gått sönder ... fullt med olja och en bra olja på det kan bara vara det då som ä felet .. gubben bakom disken vill dessvärre inrte erkänna det och om han nu skulle göra det skulle detta gå på garanti och han skulle tappa stålar på det. detta är tydligen ett stort problem på rs 250.
tips till er rs åkare .. blanda i tanken !!!!!
hoppas ja ha stavat och utryckt min ilska så ni kan se va de står.