Vi går på gatan>Hanning< skrev:2263219hur fan har ni pojkar råd?!
![HIHI :hihi :hihi](/img/smilies/hihi.gif)
Vi går på gatan>Hanning< skrev:2263219hur fan har ni pojkar råd?!
My_way skrev:2266001Tror knappast att de flesta av dem betalar allt själva, eller ens nått![]()
![]()
Nej jag tvivlar på det. Vem har råd att lägga runt 60k på en 125:a när man är 16.My_way skrev:2266001Tror knappast att de flesta av dem betalar allt själva, eller ens nått![]()
![]()
Lundgren skrev:2266011Nej jag tvivlar på det. Vem har råd att lägga runt 60k på en 125:a när man är 16.
Förstår inte heller hur man kan lägga så mycket på en 125:a heller för den delen men.
Nej jag letar inte efter att kommentera med "coola" svar jag bara tycker det är mycket pengar för något som sjunker i värde så fort och som man inte har så länge. Skillnad är om lägger massa papp på en r1 eller liknande för den har man ett tag och då gör det inte lika mycket att den sjunker i värde. Det var endast så jag menade. Förstå mig rätt alltså. Självklart är det en supersnygg hoj och om ingen köper dem kommer de ju aldrig ut som beg. för andra att köpamejje skrev:2268117klart att du låter på det viset, antingen avis eller bara skitnöjd kille.
betalat allt har jag gjort sådeså och kommentera inte detta nu med nå coola "SVAR" som du nu verka göra titt som tätt..![]()
Lundgren skrev:2268133Nej jag letar inte efter att kommentera med "coola" svar jag bara tycker det är mycket pengar för något som sjunker i värde så fort och som man inte har så länge. Skillnad är om lägger massa papp på en r1 eller liknande för den har man ett tag och då gör det inte lika mycket att den sjunker i värde. Det var endast så jag menade. Förstå mig rätt alltså. Självklart är det en supersnygg hoj och om ingen köper dem kommer de ju aldrig ut som beg. för andra att köpa
Men de är varken billiga i inköp eller i service.
mejje skrev:2269140aja, har bytt blinkers och bakljus nu på dtr:n .. bilder kommer
![]()
mejje skrev:2268117klart att du låter på det viset, antingen avis eller bara skitnöjd kille.
betalat allt har jag gjort sådeså och kommentera inte detta nu med nå coola "SVAR" som du nu verka göra titt som tätt..![]()
Sofiiaa skrev:2347382det gills inte om man fick pengarna av pappa.![]()
Skoja bara, jag skall hålla tyst, pappa har alltid betalat mina. Från mopederna tills nu. Fast mest i själviskt syfte dock, för då är de "egentligen" hans. Dvs, han bestämmer när det är dags att byta och vilken det blir. Jag har en viss röst i det hela, men han bestämmer.![]()
mejje skrev:2359576Okej....
ska kränga rs.en nu och införskaffa en mellan hojj snarast. dtr blir vinter hojj
mejje skrev:2612570vart på plantskola , FRESTEN HAR JAG FÅTT GARANTI PÅ PRILLAN! ... ja har väntat otroligt länge på detta och nu har det verkligen hänt.
asså fatta vad glaaaad ja är![]()
mejje skrev:2612570vart på plantskola , FRESTEN HAR JAG FÅTT GARANTI PÅ PRILLAN! ... ja har väntat otroligt länge på detta och nu har det verkligen hänt.
asså fatta vad glaaaad ja är![]()
oj, ja som tvättar mina saker 1 gång i veckan, vilket onödigt jobb125_next skrev:2612941Kollade du aldrig på munstycket osv...typ varje gång du tvätta den eller nåt sånt?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |