skuren

My_way

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2005
Ort
Ale
Hoj
Bandit-såld*, zx6r-såld* Honda XR (året-runt) och en KTM DUKE 640 -03
>Hanning< skrev:
2263219 hur fan har ni pojkar råd?!

Tror knappast att de flesta av dem betalar allt själva, eller ens nått :rullandeu :7peta
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
My_way skrev:
2266001 Tror knappast att de flesta av dem betalar allt själva, eller ens nått :rullandeu :7peta


Jäää :yoparty

FrekCt att du hittade till 125-forumet och inte bidrog med ett jota. DET mina herrar krävs mycket för att göra. :fakta
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
My_way skrev:
2266001 Tror knappast att de flesta av dem betalar allt själva, eller ens nått :rullandeu :7peta
Nej jag tvivlar på det. Vem har råd att lägga runt 60k på en 125:a när man är 16.


Förstår inte heller hur man kan lägga så mycket på en 125:a heller för den delen men.
 

mejje

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2005
Ort
c",) Timrå
Hoj
Cbr600f med ubergula fälgar mohaha
Lundgren skrev:
2266011 Nej jag tvivlar på det. Vem har råd att lägga runt 60k på en 125:a när man är 16.


Förstår inte heller hur man kan lägga så mycket på en 125:a heller för den delen men.


klart att du låter på det viset, antingen avis eller bara skitnöjd kille.
betalat allt har jag gjort sådeså och kommentera inte detta nu med nå coola "SVAR" som du nu verka göra titt som tätt.. :7peta
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
mejje skrev:
2268117 klart att du låter på det viset, antingen avis eller bara skitnöjd kille.
betalat allt har jag gjort sådeså och kommentera inte detta nu med nå coola "SVAR" som du nu verka göra titt som tätt.. :7peta
Nej jag letar inte efter att kommentera med "coola" svar jag bara tycker det är mycket pengar för något som sjunker i värde så fort och som man inte har så länge. Skillnad är om lägger massa papp på en r1 eller liknande för den har man ett tag och då gör det inte lika mycket att den sjunker i värde. Det var endast så jag menade. Förstå mig rätt alltså. Självklart är det en supersnygg hoj och om ingen köper dem kommer de ju aldrig ut som beg. för andra att köpa :tummenupp

Men de är varken billiga i inköp eller i service.
 

mejje

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2005
Ort
c",) Timrå
Hoj
Cbr600f med ubergula fälgar mohaha
Lundgren skrev:
2268133 Nej jag letar inte efter att kommentera med "coola" svar jag bara tycker det är mycket pengar för något som sjunker i värde så fort och som man inte har så länge. Skillnad är om lägger massa papp på en r1 eller liknande för den har man ett tag och då gör det inte lika mycket att den sjunker i värde. Det var endast så jag menade. Förstå mig rätt alltså. Självklart är det en supersnygg hoj och om ingen köper dem kommer de ju aldrig ut som beg. för andra att köpa :tummenupp

Men de är varken billiga i inköp eller i service.


:tungan aja, har bytt blinkers och bakljus nu på dtr:n .. bilder kommer :tummenupp
 

mejje

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2005
Ort
c",) Timrå
Hoj
Cbr600f med ubergula fälgar mohaha

Bifogat

  • sporthojjem.jpg
    sporthojjem.jpg
    66.9 KB · Visningar: 242
  • Bakiffrån.jpg
    Bakiffrån.jpg
    14.4 KB · Visningar: 247

lundinrobin

F&#432;&#65227;k &#1637;ff
Gick med
8 May 2006
Ort
I młTTeמ
Hoj
Kymco Stryker 125cc - Honda Nsr 125r (såld)
jaha

Min nsr skar också ihop i höstas....så jag snackade med en meck och han rekommenderade att blanda ner oljan direkt i tanken.
Problemet på min var att den inte fick nån olja alls och samtidigt så gick kolvringarna sönder och smällde mellan top och kolv.

Nu har jag köpt allting nytt utom toppen som vi slipade lite på...den går fint nu
Misstaget med oljan gör jag inte om..Jag rekommenderar att det blandas i
tanken jag med :)
 

Sofiiaa

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Borås
Hoj
Honda CB400N
mejje skrev:
2268117 klart att du låter på det viset, antingen avis eller bara skitnöjd kille.
betalat allt har jag gjort sådeså och kommentera inte detta nu med nå coola "SVAR" som du nu verka göra titt som tätt.. :7peta


det gills inte om man fick pengarna av pappa. :rolleyes:


Skoja bara, jag skall hålla tyst, pappa har alltid betalat mina. Från mopederna tills nu. Fast mest i själviskt syfte dock, för då är de "egentligen" hans. Dvs, han bestämmer när det är dags att byta och vilken det blir. Jag har en viss röst i det hela, men han bestämmer. :katt
 

mejje

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2005
Ort
c",) Timrå
Hoj
Cbr600f med ubergula fälgar mohaha
Sofiiaa skrev:
2347382 det gills inte om man fick pengarna av pappa. :rolleyes:


Skoja bara, jag skall hålla tyst, pappa har alltid betalat mina. Från mopederna tills nu. Fast mest i själviskt syfte dock, för då är de "egentligen" hans. Dvs, han bestämmer när det är dags att byta och vilken det blir. Jag har en viss röst i det hela, men han bestämmer. :katt


Okej :arsele .... :rolleyes: ska kränga rs.en nu och införskaffa en mellan hojj snarast. dtr blir vinter hojj
 

Dilidog

Devil is a Loser and he´s my bitch
Gick med
30 May 2006
Ort
karlskrona
Hoj
Aprilia rs 125 gp1
är den skuren i veven eller cylindern(orkade inte läsa hela så...) för ja ha nämligen en motorunderdel med drev och allt som du kan få köpa ....
 

mejje

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2005
Ort
c",) Timrå
Hoj
Cbr600f med ubergula fälgar mohaha
;) vart på plantskola , FRESTEN HAR JAG FÅTT GARANTI PÅ PRILLAN! ... ja har väntat otroligt länge på detta och nu har det verkligen hänt.

asså fatta vad glaaaad ja är :p
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Kollade du aldrig på munstycket osv...typ varje gång du tvätta den eller nåt sånt?
 

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Ort
vimmerby
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
mejje skrev:
2612570 ;) vart på plantskola , FRESTEN HAR JAG FÅTT GARANTI PÅ PRILLAN! ... ja har väntat otroligt länge på detta och nu har det verkligen hänt.

asså fatta vad glaaaad ja är :p


mejje skrev:
2612570 ;) vart på plantskola , FRESTEN HAR JAG FÅTT GARANTI PÅ PRILLAN! ... ja har väntat otroligt länge på detta och nu har det verkligen hänt.

asså fatta vad glaaaad ja är :p

OJSAN, jobbat på plantskolan o skitit i skolan, eller hur gör du annars?
Säg att du jobbar lite då o då runt om året och sen hela sommarlovet. Du kanske får 25k på ett år då.

Om du har råd med körkort+ställ/hjälm+dtr+rs = ca 90k

då har du jobbat som slav sen du va 12-13 då eller?

Hör fortfarande låten Snook - pappa betalar i mina öron, :arsele .
 

jacke25

Ny medlem
Gick med
23 Oct 2006
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 660 SMC & Gixxer 1000 K4
125_next skrev:
2612941 Kollade du aldrig på munstycket osv...typ varje gång du tvätta den eller nåt sånt?
oj, ja som tvättar mina saker 1 gång i veckan, vilket onödigt jobb:3freak ? Räcker väll med och kolla tändstiftet?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top