Hellre varmt än skinnflådd!!
Jag använder dessa shorts, och de är inte alls varma, har mina under lindstrandsbyxorna, vilket blev utmäkrt.
//J
Precis ett sånt svar man vill höra....bara handla nu då!
funderar på något liknande.. men jag har inte köpt mig ett par byxor än..
vad tror ni om något sånt här
De där kläderna är riktigt luftiga här jag för mig. Skulle ju passa bra med skyddshortsen.
Dessa har kraftigare skydd, kommer själv köra på denna modell om jag får ner byxorna i skinnstället.
Kör nu med en modell liknande de du är intresserad utav dock tycker jag personligen att byxorna inte skyddar så bra när man väl ligger på asfalten och glider.
Alpinestars ca 900 SEK
Kör nu med en modell liknande de du är intresserad utav dock tycker jag personligen att byxorna inte skyddar så bra när man väl ligger på asfalten och glider.
Dessa har kraftigare skydd, kommer själv köra på denna modell om jag får ner byxorna i skinnstället.
Alpinestars ca 900 SEK
Det har du ju provat också...
hmmm. har de inbyggd susp?
hmmm. har de inbyggd susp?
Dom handlar man på www.ridestore.se och dom kostar 449:- riksdaler.
Alpinestars ca 900 SEK
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari