Lyllos dig som fått lösen iaf!!!spectre skrev:samma här och jag fattar fan inte vad jag gör för fel, jag har fått lösen och andvändar namn men det står ju inte vart man ska skriva i det :S
spectre skrev:samma här och jag fattar fan inte vad jag gör för fel, jag har fått lösen och andvändar namn men det står ju inte vart man ska skriva i det :S
spectre skrev:samma här och jag fattar fan inte vad jag gör för fel, jag har fått lösen och andvändar namn men det står ju inte vart man ska skriva i det :S
Jag har skickat pm...........P@trik skrev:
P@trik skrev:högerklicka och välj properties på adressen.
spectre skrev:ok vart ska jag höger klicka någonstanns då? ??? fattar inte ett skit.. skulle bli väldigt lycklig om någon kunde förklara för mig. jag = :kocko
spectre skrev:ok vart ska jag höger klicka någonstanns då? ??? fattar inte ett skit.. skulle bli väldigt lycklig om någon kunde förklara för mig. jag = :kocko
P@trik skrev:Om du har adressen till hubben i favoriter så högerklickar du på den där och väljer properties.
Du får då upp en ruta där du kan skriva i användarnamn och lösen.
Kan inte förklara bättre,sorry.
Lycka till...
concreate skrev:Nu har jag hjälpt dig så vart fick du lösen och användarnamnet ifrån????
concreate skrev:Nu har jag hjälpt dig så vart fick du lösen och användarnamnet ifrån????
Ravetrancer skrev:tycker inte vi skall släppa in för nya folk på hubben, då försvinner liksom idén om att ha lite koll på vilka som är där o inte massa snubbar från oiratbyrån typ...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|