slå mig inte...

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
NatoN skrev:
Jag tvingas också ta mitt kort ivår pga dessa jävla väntetider.. :mad:

Ni måste skämta? Jag ringde i onsdags. Den 2:a september har jag tid för mellankort nu. Kunde ha fått tidigare men jag fyller år den 29onde augusti så det blev lite svårt liksom. Så kom inte å snacka om långa väntetider. Ta tag i saken istället.

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
EBS skrev:
Ni måste skämta? Jag ringde i onsdags. Den 2:a september har jag tid för mellankort nu. Kunde ha fått tidigare men jag fyller år den 29onde augusti så det blev lite svårt liksom. Så kom inte å snacka om långa väntetider. Ta tag i saken istället.
Haha va?! Jag och Johan har då också i Barkaby kl 08:00 :)

NatoN

Threshold of evolution
Gick med
13 May 2003
Hoj
TL1000R
EBS skrev:

Asså de e sant. Jag har "tagit tag i saken" mycket kan jag säga..Ska ta på nybrons i Uppsalal och de säger att jag inte kommer att hinna ta i år iaf. Jag fyller år den 18 augusti, och de snackar om att först är det väntetid till teoriprovet, sen till körlektioner o sen till uppkörning, så de trodde helt säkert att jag inte skulle hinna ta i år. Jag vet inte var du ska göra din uppkörning EBS, men i uppsalal verkar det vara kö.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
NatoN skrev:
Asså de e sant. Jag har "tagit tag i saken" mycket kan jag säga..Ska ta på nybrons i Uppsalal och de säger att jag inte kommer att hinna ta i år iaf. Jag fyller år den 18 augusti, och de snackar om att först är det väntetid till teoriprovet, sen till körlektioner o sen till uppkörning, så de trodde helt säkert att jag inte skulle hinna ta i år. Jag vet inte var du ska göra din uppkörning EBS, men i uppsalal verkar det vara kö.

Jaha, du kör genom körskola. Då kan jag säga dig att det är körskolan som är flaskhalsen och inte VV.

Jag kör upp i Tullinge.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...