NatoN skrev:Jag tvingas också ta mitt kort ivår pga dessa jävla väntetider..
Haha va?! Jag och Johan har då också i Barkaby kl 08:00EBS skrev:Ni måste skämta? Jag ringde i onsdags. Den 2:a september har jag tid för mellankort nu. Kunde ha fått tidigare men jag fyller år den 29onde augusti så det blev lite svårt liksom. Så kom inte å snacka om långa väntetider. Ta tag i saken istället.
EBS skrev:Ni måste skämta? Jag ringde i onsdags. Den 2:a september har jag tid för mellankort nu. Kunde ha fått tidigare men jag fyller år den 29onde augusti så det blev lite svårt liksom. Så kom inte å snacka om långa väntetider. Ta tag i saken istället.
NatoN skrev:Asså de e sant. Jag har "tagit tag i saken" mycket kan jag säga..Ska ta på nybrons i Uppsalal och de säger att jag inte kommer att hinna ta i år iaf. Jag fyller år den 18 augusti, och de snackar om att först är det väntetid till teoriprovet, sen till körlektioner o sen till uppkörning, så de trodde helt säkert att jag inte skulle hinna ta i år. Jag vet inte var du ska göra din uppkörning EBS, men i uppsalal verkar det vara kö.
Bad_boy_rune skrev:Ni måste skämta?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |