Tjena där, har en Honda NS125F från -86 som jag börjar bli väldigt trött på.
Problemet är det att den toppar 105 km/h på femmans växel. Att lägga i 6an kan man skita i för det är helt orklöst överhuvudtaget![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
En strypt Honda Varadero åker ifrån min motorcykel utan större problem, detsamma med urpluggade mopeder![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
Atac-Ventilen sitter på plats och går ut och in som den skall. Strypningen i avgassystemet är borttagen och det är 13/35 drevning. (original)
Finns det någon som vet om det finns någon mer strypning på motorcykeln eller vad som kan vara fel?
MVH P12
Problemet är det att den toppar 105 km/h på femmans växel. Att lägga i 6an kan man skita i för det är helt orklöst överhuvudtaget
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
En strypt Honda Varadero åker ifrån min motorcykel utan större problem, detsamma med urpluggade mopeder
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
Atac-Ventilen sitter på plats och går ut och in som den skall. Strypningen i avgassystemet är borttagen och det är 13/35 drevning. (original)
Finns det någon som vet om det finns någon mer strypning på motorcykeln eller vad som kan vara fel?
MVH P12