Slaktarn' från Götene

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
rah skrev:
2219095 Det var inte meningen att det skulle bli sånt liv av detta. Ville bara dela med mig om en händelse som inte händer en varje dag!

Det var ju kanske ett något olyckligt sätt att framföra historien på.

Hade du istället skrivit att Rådjuret sprang upp framför, han hann inte bromsa, krockade med djuret men höll sig på hjulen pga skicklighet även fast frambroms försvann och lämnat historien med det så hade det blivit idel lovord från "gänget"

Man får välja hur man skriver.

EDIT: Hur blir man av med frambroms (höger sida - Styre) och växelpedal (vänstersida - fotpinne) i en incident där man INTE kör ikull? :va

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Ymmot skrev:
2219106 Tyvärr så händer det varje dag att folk kör på/över oskyldiga djur men är så in i helvete lata/stressade att de inte orkar stanna å ta ansvar.
Det unika med händelsen var att dom va iq-befriade nog att tycka att detta va ballt.

Jag är fortf. fundersam kring hur man kör vidare med en lös frambroms samt utan växelpedal.

Johnsen

Rock`n`Roll!
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Honda xr650r sm -00, Husqvarna te 570 -01, Honda CRF450 HM -03
Hahaha att ni orkar hålla på..

Borde döpa om siten till gnällhoj.com

Ymmot

Gårdsherre
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
ban-ninja, jordsprättare å farsans RD350
HanneZ skrev:
2219114

Jag är fortf. fundersam kring hur man kör vidare med en lös frambroms samt utan växelpedal.
Ja endel saker är väldans duktiga på att köra hoj helt enkelt, när någon sak lånade min R1a i höstas bröt det sönder en bromsskiva fram samt knackade sönder tändninglåset, men det var tydligen inga problem att köra ändå :va :rolleyes:

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
en liten skröna som har spridigt sig hör jag... Moraltanterna härskar här inne och känner sig som poliser som aldrig förr! :rofl :rofl :rofl :rofl

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
HanneZ skrev:
2219114 Det unika med händelsen var att dom va iq-befriade nog att tycka att detta va ballt.

Det var en som körde rakt in i pathfinders KTM och lämnade hela framkåpan i hans baklyse, båda kunde trots stora skador på hojarna köra hem så visst kan det gå än sen om det är så smart är ju en annan sak. :wiggle

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
2fast4hjo skrev:
2219146 Det var en som körde rakt in i pathfinders KTM och lämnade hela framkåpan i hans baklyse, båda kunde trots stora skador på hojarna köra hem så visst kan det gå än sen om det är så smart är ju en annan sak. :wiggle
Med ett löst hängande bromsok eller vad det nu kan vara?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept