Slanga med 640

strulas

Medlem
Gick med
17 Apr 2012
Hoj
690 smc-r 525 motard aprilia cbr 929
med den drevningen så ska det inte vara något problem sittandes bara och öva :)

jansa

Medlem
Gick med
31 Jul 2012
Hoj
Ktm 640 supermotard -03. ktm 525 xc quad -2011
Har varit ute å tränat idag :) Gick skit bra.En av gångerna när framhjulet landa så visa mätaren 150km/h :rock:rock Tror att jag har fått helt annan balans sen jag börja med att dra upp den på 3:an. Blir inte så stirrigt i början som det blir på 2:an.

Gick med
16 Oct 2007
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
kan du svänga också, med bägge hjulen i backen ?

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Du glömde det viktigaste min son. Kopplar man upp hojen så slipper man köra slut på varvet och måste växla....dessutom går det långsammare.

:hej
Glömde inte de, mobil krångel så orkade inte skriva hela inlägget igen helt enkelt :D:krama

Kopplar nästintill alltid upp min hoj när framhjulet ska luftas eller ska träna på nåt, även om jag kör mest på 1an på parkeringar..

Är jag ensam om att koppla upp hojen på 1an om jag ska testa att slanga med någon annans hoj? :näsblod:D

jansa

Medlem
Gick med
31 Jul 2012
Hoj
Ktm 640 supermotard -03. ktm 525 xc quad -2011
Jag har inte ens vågat testa 1:an måste ju vara stissig som fan.

Glömde inte de, mobil krångel så orkade inte skriva hela inlägget igen helt enkelt :D:krama

Kopplar nästintill alltid upp min hoj när framhjulet ska luftas eller ska träna på nåt, även om jag kör mest på 1an på parkeringar..

Är jag ensam om att koppla upp hojen på 1an om jag ska testa att slanga med någon annans hoj? :näsblod:D

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06

Lovar att du slår över om du skulle göra det på min. 1an är helt värdelös....den gör typ 20 och 2an gör 75...:4skrika

Skulle vilja prova en trött lite röv som din hoj bara för att se hur enkelt det är att göra plåtskrap ;)

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Lovar att du slår över om du skulle göra det på min. 1an är helt värdelös....den gör typ 20 och 2an gör 75...:4skrika

Skulle vilja prova en trött lite röv som din hoj bara för att se hur enkelt det är att göra plåtskrap ;)
Hör av mig om jag tar mig ner till stockholm nån gång då så får vi allt se hur det går;) Du är välkommen att testa min om du är i gävle trakten nån gång btw :)
Min är nog hyfsat lättkörd, med -1, +8 drevning dög min till att rulla på tomgången och att sätta halv cirklar med igår, allt på 1an..:tummenupp

Eller de va väl en liten sanning med modifikation, testade en 690 med trasig bakbroms, den va sjukt hetsig så den blev bara uppgasad...:näsblod

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Eller de va väl en liten sanning med modifikation, testade en 690 med trasig bakbroms, den va sjukt hetsig så den blev bara uppgasad...:näsblod

Lite därför jag skulle vilja ha något svagare så man enbart kan lajja med växel 1 och 2. Det är hetsigare än på strutsfarmen nu :4skrika

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Lite därför jag skulle vilja ha något svagare så man enbart kan lajja med växel 1 och 2. Det är hetsigare än på strutsfarmen nu :4skrika
Håll dig borta från allt med insprut i så fall..:näsblod TTR600 tyckte jag va skön att slanga med, körde 3 minuter och fick upp den till strax under balanspunkten utan direkta problem:tummenupp dock va den slöare än min 80-talare :D

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Håll dig borta från allt med insprut i så fall..:näsblod TTR600 tyckte jag va skön att slanga med, körde 3 minuter och fick upp den till strax under balanspunkten utan direkta problem:tummenupp dock va den slöare än min 80-talare :D

Hur är det med service? svåra att få tag i? försäkring?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln