View attachment 367620
Testa att stå så här på knä och dra upp den. Funkar utomordentligt bra
Av på sen rycka utav helvete?Jag har fått till tekniken nu Så jag sitter ner som vanligt och drar upp den på 3:an i 70km/h
Av på sen rycka utav helvete?
Nä fan.gör som på 2:an.ger den koppling gas bara samt att man hoppar bak 10cm. Den kommer lugnt å försiktigt.
Ehh , varför använder du koppling på 2'an ? Det behöver man inte med orginaldrev ens...
Kanske för att de är skönare och den går upp fortare och mer kontrollerat med koppling?Ehh , varför använder du koppling på 2'an ? Det behöver man inte med orginaldrev ens...
Kanske för att de är skönare och den går upp fortare och mer kontrollerat med koppling?
kan du svänga också, med bägge hjulen i backen ?
kan du svänga också, med bägge hjulen i backen ?
Glömde inte de, mobil krångel så orkade inte skriva hela inlägget igen helt enkeltDu glömde det viktigaste min son. Kopplar man upp hojen så slipper man köra slut på varvet och måste växla....dessutom går det långsammare.
Glömde inte de, mobil krångel så orkade inte skriva hela inlägget igen helt enkelt
Kopplar nästintill alltid upp min hoj när framhjulet ska luftas eller ska träna på nåt, även om jag kör mest på 1an på parkeringar..
Är jag ensam om att koppla upp hojen på 1an om jag ska testa att slanga med någon annans hoj?
Är jag ensam om att koppla upp hojen på 1an om jag ska testa att slanga med någon annans hoj?
Hör av mig om jag tar mig ner till stockholm nån gång då så får vi allt se hur det går Du är välkommen att testa min om du är i gävle trakten nån gång btwLovar att du slår över om du skulle göra det på min. 1an är helt värdelös....den gör typ 20 och 2an gör 75...
Skulle vilja prova en trött lite röv som din hoj bara för att se hur enkelt det är att göra plåtskrap
Eller de va väl en liten sanning med modifikation, testade en 690 med trasig bakbroms, den va sjukt hetsig så den blev bara uppgasad...
Håll dig borta från allt med insprut i så fall.. TTR600 tyckte jag va skön att slanga med, körde 3 minuter och fick upp den till strax under balanspunkten utan direkta problem dock va den slöare än min 80-talareLite därför jag skulle vilja ha något svagare så man enbart kan lajja med växel 1 och 2. Det är hetsigare än på strutsfarmen nu
Håll dig borta från allt med insprut i så fall.. TTR600 tyckte jag va skön att slanga med, körde 3 minuter och fick upp den till strax under balanspunkten utan direkta problem dock va den slöare än min 80-talare
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|