Det är bara neonen som gör att du inte kan-esser- skrev:det går inte utan...!!!! har försökt miljarder gånger men funkar inte..
Dålig kvalité på kopplingarna?ravenrs skrev:hej jag har problem att få upp min rs på bakslangen....
alla tips gör mig glad men vill inte koppla upp den....
vill inte byta koppling var 100:e mil
rs är bäst
Menar du enbart gas eller gas + ryck?peak skrev:Haha, inte trodde jag 125,orna var så svaga... trodde man kunde gas resa dom på 1:an....
Nisse Järnet skrev:Menar du enbart gas eller gas + ryck?
Med den metoden och rätt teknik går det fint att få upp 125r på bakan. (släpp, gasa och ryck) DT:n kommer upp på 2:an utan problem och TZR:en gick iaf upp på 1:an med den metoden. Testade inte så mkt med den.peak skrev:Gas + ryck + ostrypt
Nisse Järnet skrev:Fan fick ju upp DT50:in på 3:an i 50-60 med gas + ryck ju! (70cc)
Nisse Järnet skrev:
DT:n kan man koppla upp på 4:an sittandes också om man vill. (med mycket ryck)
Conrad skrev:Gått på gym länge,eller?
Conrad skrev:Gått på gym länge,eller?
Man får ställa sig lite upp först och sen sätta sig + ryck Och sen hålla högt och ALDRIG dippa för då går den ner!peak skrev:Haha! Omg säger jag bara! Du lär ju ha nån sju helvetes teknik!
Känner fan ingen som kan göra de, eller en Mt5a med 65 och 24 mm kan gas resa på 1:an men inge annat
Näe, inge sånt skit Räcker med att köra hoj och Jetski så får man träning heheConrad skrev:Gått på gym länge,eller?
Njae, 6:an har jag inte grejat än. Men om man står på limpan får jag upp den på 5:an med gas + ryck i ca 80 och kan köra till ca 110. Eller så tar man upp den på 1:an och växlar upp till 5:an sittandes, det funkar ocksåJoker skrev:Jag har för mig att han var lycklig här en dag för att han kom upp på bakan med 6 växel!
Du är rätt duktig med, kan du berätta hur du gör?
Nisse Järnet skrev:Man får ställa sig lite upp först och sen sätta sig + ryck Och sen hålla högt och ALDRIG dippa för då går den ner!
Har massa filmer från moppetiden
Det är bara gammalt dåligt skit...men visst kan jag skicka om du villpeak skrev:Du! Dom måste jag få se! Kan du lägga upp dom nånstans? Eller har du nån msn som du kan skicka mig på? måste få se
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|