Avanti
slingshot.cc
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Jösses det programmet såg jag lite avBikerbitch skrev:Var det den där dokumentären på 5:an häromdagen?
Otee skrev:Jösses det programmet såg jag lite av
Ursäkta alla overkligt överviktiga människor, men det där var bland det äckligaste jag sett![]()
Snabbe_jag skrev:Ah du varje mans dröm att vakna upp och tänka:
Åååhhhh är allt detta mitt![]()
Otee skrev:har inte sett det från det hållet innan.
Hinkas, jag försökte vara så tydlig som möjligt.
100 kg kvinna är t.ex inte äckligt men jag menar 395 kg är ca 5,5 Otee.
ething skrev:Har man cancer är det synd om en, blir man överviktig är man ett korkat fetto. Det visar ungefär hur långt mänskligheten kommit vad gäller värderingar. Många överviktiga blir det av lathet och dåliga matvanor men i dessa extrema fall är det fråga om en sjukdom. En mycket svårbotad sådan dessutom då männiksan i grunden styrs av två drifter, mat och sex. Det sorgliga är hur lite sjukvård etc. gör för att hjälpa dessa...
Välkommen t bax (känner inte dig) men välkommen ändåMavve skrev:Det är status att väga 200kilo+ och köra en BMW 750 med en V12 på 350HK som ÄNDÅ inte pallar med att nå 100km/h
Vill man verkligen gå ner i vikt så finns det kostrådgivning. Man kan skaffa sig en personlig tränare som talar om vad man ska träna på och vad man ska äta. Kosten är nog viktigast.
Man kan köpa en hund så har man skäl att gå ut hela tiden. Det finns så otrligt mycket amn kan göra men de som väljer soffan gör det för att de inte VILL anstränga sig. De har en rädsla för nåt och det hindrar dem från att nå sitt mål - om det nu finns ett smalar mål.
E man fet visar man ju att man har det bra ställt![]()
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |