Slingerbulten före lekstugan Tors. 4/9

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Mattias skrev:
OK-macken ligger precis bredvid Shell och Preem. Nere vid Enskedevägen/Nynäsvägen. Det är lite klurigt att se avfarten om man kommer på Nynäsvägen södergående, den ser lite ut som en byggplatsinfart. Kör lagligt och håll ögonen öppna.

Nästan hemma hos RåLLER då, trevligt
Då ses vi där då, på OK...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Nä, för jag kommer inte. Jag ska följa med rullargubben ändå. Annars blir han lessen.

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Re: Torsdag?!

Fnutten skrev:
Är det fortfarande torsdag 17.30 som gäller trots att ni harvar lite redan ikväll?

Ja, vi kör i morgon. Men det var tydligen önskvärt att börja lite tidigare så kl1700 vid OK globen i morgon torsdag 4/9-03.
Inte för att vara tjatig :rodnar

Sorry PVC, Posering vid medis verkar inte finnas något sug efter. Men det blir ju lite mera körning istället :crash

Last edited:

wheelieman

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Mattias skrev:
Nä, för jag kommer inte. Jag ska följa med rullargubben ändå. Annars blir han lessen.

Tanken var att man kunde ta det efteråt, vi lär ju hinna dit till 1900. eller är det ny tid som gäller?

Van Zan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Liten röd sak
Re: Re: Torsdag?!

wheelieman skrev:
Ja, vi kör i morgon. Men det var tydligen önskvärt att börja lite tidigare så kl1700 vid OK globen i morgon torsdag 4/9-03.

:tummenupp Jag kommer nog jag med. Måste ju ut o bullra lite med mitt nya yoshi.. :crash

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Re: Re: Re: Torsdag?!

Van Zan skrev:
:tummenupp Jag kommer nog jag med. Måste ju ut o bullra lite med mitt nya yoshi.. :crash

Avgasreningen rök all världens väg alltså?
Offrad på prestandans heliga altare :)

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
R1 killen skrev:
:tummenupp
Kommer dit......
Hoppas att jag kan hälla mig på vägen den här gången bara :skrämd

Hojen klarade sig ganska bra sist då?
Jag var ju inte med så jag har bara hört lite lösryckta detaljer här och där :confused:

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Mattias skrev:
OK-macken ligger precis bredvid Shell och Preem. Nere vid Enskedevägen/Nynäsvägen. Det är lite klurigt att se avfarten om man kommer på Nynäsvägen södergående, den ser lite ut som en byggplatsinfart. Kör lagligt och håll ögonen öppna.

Slå även av på gasen lite innan första krönet där. Annars brukar framhjulet förlora fästet med omvärlden.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
EBS skrev:
Slå även av på gasen lite innan första krönet där. Annars brukar framhjulet förlora fästet med omvärlden.

Usch. Sånt vill jag INTE vara med om. Att åka på enbart bakhjulet, är inte det farligt?

Van Zan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Liten röd sak
Re: Re: Re: Re: Torsdag?!

Caffe skrev:
Avgasreningen rök all världens väg alltså?
Offrad på prestandans heliga altare :)

Nope, så får man ju inte göra :kocko Då förstör man ju luften för alla blommorna o korna o så :mattias ...så det bidden ett bolt on iställe :rodnar MEN det lever om så det så :fakta :D

Chribba

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6
Men vad tidigt ni åker...

Jag vill ju också med... Men jag kan inte vara där klockan 17. Kommer ni att åka fram och tillbaka på Slingerbulten, så att man kan titta förbi lite senare, eller?

// Chribba

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
... får man följa på fast man e så långsam som jag?... eller blir jag förpassad att hålla paraplyt åt RoLLER o Mattias nu igen?... :rolleyes:

wheelieman

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Anneli.a skrev:
... får man följa på fast man e så långsam som jag?... eller blir jag förpassad att hålla paraplyt åt RoLLER o Mattias nu igen?... :rolleyes:

Självklart kan alla hänga på, vi väntar nästa avtagsväg eller korsning och samlar upp alla som vi brukar :tummenupp

Van Zan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Liten röd sak
Anneli.a skrev:

Det är ju lungt. Kommer väl själv att hålla "RoLLER" tempo :D e-som jag har sand-i-kurv fobi efter vurpan :skrämd

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning