Slip on från Mivv, hur är musiken?

Mr Slevin

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2007
Hoj
Honda CBR 1000 -07
Har beställt slip-on från italienska Miv v genom touringbutiken till min fireblade -07 men insåg direkt efter att jag skulle kollat här om det är någon som känner till nått om Miv v. Mer kraft? Lätt att montera? men framför allt hur låter det? Det viktigaste för mig är att det ser grymt ut och att det ryser i kroppen när man gazzar. :yoparty :yoparty

Bifogat

• slip-on.JPG
    slip-on.JPG
    34 KB · Visningar: 59

smorgos

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2006
Hoj
Z750 -04
Har beställt slip-on från italienska Miv v genom touringbutiken till min fireblade -07 men insåg direkt efter att jag skulle kollat här om det är någon som känner till nått om Miv v. Mer kraft? Lätt att montera? men framför allt hur låter det? Det viktigaste för mig är att det ser grymt ut och att det ryser i kroppen när man gazzar. :yoparty :yoparty

Satte på ett Mivv på min hoj, se garaget, blev en jäkla skillnad på ljudet jämfört med original, riktigt nöjd. Kör med Db-killern i för det mesta. Låter riktigt gott då man drar på lite högre varv samtidigt som det lungt o skönt när man fisåker.
Tar man bort db-killern så låter det helt hysteriskt, hela tiden:yoparty, riktigt ballt men lite tröttande i längden. Man plockar db-killern på 30sek så det går bra o växla fram o tebaks.

http://www.mivv.it/filmati_prove/sport_line/Kawasaki_Z750_04_Tondo_Gp_Racing.wmv

Kuben

Cementarsel Mc
Gick med
10 May 2005
Hoj
Aprilia RSV4R-10

Hade ett sånt på min förra hoj.(fazer 1000)gott ljud tycker då jag.monterade det på 10 min.

Mr Slevin

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2007
Hoj
Honda CBR 1000 -07
Satte på ett Mivv på min hoj, se garaget, blev en jäkla skillnad på ljudet jämfört med original, riktigt nöjd. Kör med Db-killern i för det mesta. Låter riktigt gott då man drar på lite högre varv samtidigt som det lungt o skönt när man fisåker.
Tar man bort db-killern så låter det helt hysteriskt, hela tiden:yoparty, riktigt ballt men lite tröttande i längden. Man plockar db-killern på 30sek så det går bra o växla fram o tebaks.

http://www.mivv.it/filmati_prove/sport_line/Kawasaki_Z750_04_Tondo_Gp_Racing.wmv

Fan va gött, då låter det som om man äntligen har gjort ett bra köp :banana

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...