Fick med lite bilder i mailet!
Nä ja ska banne mig ha sådana, ska bara övertyga min ekonomi om ett lite förskottslån!
Nä ja ska banne mig ha sådana, ska bara övertyga min ekonomi om ett lite förskottslån!
Nån som har lyckats hitta om det går att köpa dem där styckvis till de tidigare modellerna av 660:n?
Några till!
har du hört hur dem låter? med tanke på hur lia acra dem är så är det ju lätt väst att lägga 3000 kr mindre om de låter hyggligt i alla fall
Hepp!!
6195:- Rostfritt och 7600:- titan
Fick med lite bilder i mailet!
kanon är det nån insats på bilden lr?
är det samma slip on till 640 625 660? års -05
/Norrk
Hepp!!
6195:- Rostfritt och 7600:- titan
Jupp det verkar så då det är samma system på dem!
Jag betalade mitt idag så får vi se när det kommer igång!
Han sa att det skulle ta ca 3-5 arbetsdagar att få pengarna och sen tar det bara någon dag att få det packat. Jag tog den billigare varianten på frakt dock är den försäkrad men man kan inte spåra det. Tar dock 10-14 dagar och kostade 45 euro. Vill du köra FedEx så kostar det 115 euro men tar bara 2-3 dagar och är försäkrad + man kan spåra det. Dock inte värt i mina ögon då det är en massa lappmögel kvar på marken!
okej så du har köpt ett wings rör? isf skicka du ett mail med din adresss å allt till dom lr hur gjorde du? lr ringde du till han?
/Norrk
Nja jag har beställt ett rör eller snarare de dubbla dämparna som jag lade ut bilder på tidigare.
Jag mailade honom först om systemet, och han mailade tillbaka och berättade om det såsom vilket material de använde till de olika delarna och att de följde med DB-killer + lite om frakt mm och han kunde skicka mer uppgifter om jag ville beställa. I 2:a mailet så fick jag alla uppgifter vart jag skulle skicka pengarna. Gick in på min internet bank slog in för utlandsbetalning alla nödvändiga uppgifter. Ska maila honom alla mina uppgifter vart han ska skicka det samt nummer om han behöver nå mig. Han är väldig mån om att man ska skicka ett mail sen när man har fått sitt system så att gick bra! Så mkt som jag har läst om detta företag så är jag inte orolig för ev bluff!
det är ingen som har en bild på sebring rören till 660 -05-06 monterat lr inte spelar ingen roll?. för en polare tyckte ja skulle köpa det istället för gpr rören.
han sa att det låter fränare och är snyggare men vet ej hur det ser ut lr hur det låter?
/Norrk
Nja så här ser de ut på en auktion på Ebay på en 660 sebring dubbla!
http://cgi.ebay.de/SEBRING-Factory-...4QQihZ001QQcategoryZ49775QQrdZ1QQcmdZViewItem
Annars har du här lite bilder!
http://www.mizu.de/50_sebring/de/index_bike.php?seite=sbike&marke=KTM&psn_itemsa=7
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|