Emmi skrev:Nån som vet om Leo Vincet jag har på min hoj (640 -01) passar 660 -04? Annars är det nog till salu.
Emmi skrev:
Emmi skrev:Nån som vet om Leo Vincet jag har på min hoj (640 -01) passar 660 -04? Annars är det nog till salu.
kungtimpa skrev:Satte på min nya SUPERMOTO dämpare från KTM idag och jag blev riktigt nöjd . Låter typ lite dovt på tomgång o sen när man drar på så jävlar blir det riktigt gott enstånksljud. Kan verkligen rekomendera den plus att den är relativt billig o bolt on. Iof så har jag inte bestyckat om den än men på tisdag så ska den in för injustering i "rullande landsväg". Nån som vet om det gör mycket att justera in den rätt? Kör ju med orginal inställning nu.
MVH Timpa
Ja,det är samma.Dainese skrev:Finns den dämparn till 660 oxå??
Är det inte den som sitter på orginal ?!?!Dainese skrev:Finns den dämparn till 660 oxå??
Original heter SXC och ser likadan ut,skillnaden är väl att Supermoto dämparen är av raktigenom modell.Spider skrev:Är det inte den som sitter på orginal ?!?!
.
kungtimpa skrev:Satte på min nya SUPERMOTO dämpare från KTM idag och jag blev riktigt nöjd . Låter typ lite dovt på tomgång o sen när man drar på så jävlar blir det riktigt gott enstånksljud. Kan verkligen rekomendera den plus att den är relativt billig o bolt on. Iof så har jag inte bestyckat om den än men på tisdag så ska den in för injustering i "rullande landsväg". Nån som vet om det gör mycket att justera in den rätt? Kör ju med orginal inställning nu.
MVH Timpa
Shunon skrev:Vad fick du pröjsa för supermoto dämparen? montera min higashi racing dämpare idag,, jämfört med polarens 525 smr så ere ingenting mot min,, Ska också bestyka under veckan den kommer gå mkt bättre då..
kungtimpa skrev:3200:- gick den på....förmodligen bland det billigaste. Vad har din polare för system på 525:an då?
Tony Tiger skrev:Jag har kört KTM 625 -03 med Doma helsystem i ett år nu och är helnöjd, kompisen har samma hoj men med ett Sebring Hunter slipon. Vi märker ingen större skillnad förutom ljudet och det är ju en smaksak.
MVH Timpa
flipm0de skrev:bild och pris?
Pappsen skrev:som jag førstått ær leo och sebring rena bluffen. som att sætta smatter band i ekrarna på en cykel. mycket ovæsen utn effekt økning modifiera helre om din egen termos eller satsa ett par lappar till. sjælv fixar jag om exakt efter akrapovic med samma mått i inner rør etc. det blir garanterat inte lika bra, fan akra har 200 man på heltid før att fixa men jag tror jag får det till bættre æn sløbring och sløovici iaf. Factory kit samt BMC luft filter så jævlar----------
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|