Men det kommer bara att slitas på vänster sida på däcket.Är det inte bättre att ta några varv i en rondell? Så man slipper slita på mitten av däcket.
Hur lång är en vanlig stor rondell? 100m
10 varv är 1 km
100 000 varv och du är uppe i 1000 mil.
Det där fixar han på ett dygn ?
Men det kommer bara att slitas på vänster sida på däcket.
Ja det är ett eländeMen det kommer bara att slitas på vänster sida på däcket.
Men det kommer bara att slitas på vänster sida på däcket.
Det är ju därför man kör den norska varianten och vänder halvvägs och kör åt andra hållet i rondellen ju. Hur skall man annars ta sig hem....?Gäller att planera körningen bra så man sliter ner vänster sida mer än mitten i rondellen för att ha över mönster på mitten så det räcker till en Englandsresa och sen köra i en rondell där och slita ner höger sida av däcket
Har snart 1000 mil på 6006 bakdäck. Framdäcket slut efter 500 mil. Ca 60% grus, monterat på en f650gs Dakar. Mycket nöjd.Har aldrig kört så långt på ett grusdäck tidigare.Lite nyfiken vad tycker du om 6006, är du inne på ditt andra nu? Jag har ett som snart ska på KLR:en då Mitas CO2 däcket börjar var vara ganska nernött på mitten. Du har väl kört Mitas CO2 en hel del, tycker du bättre om 6006 däcket på XT:n än CO2?
Har snart 1000 mil på 6006 bakdäck. Framdäcket slut efter 500 mil. Ca 60% grus, monterat på en f650gs Dakar. Mycket nöjd.Har aldrig kört så långt på ett grusdäck tidigare.
Skickat från min SM-G398FN via Tapatalk
Eller så åker man till en stormarknad efter stängningdags, Dem flesta brukar ha rätt stora parkeringar, och inte sällan ligger dessa inte alltid i direkt anslutning till bostäder. Men ta gärna rondellen först...Gäller att planera körningen bra så man sliter ner vänster sida mer än mitten i rondellen för att ha över mönster på mitten så det räcker till en Englandsresa och sen köra i en rondell där och slita ner höger sida av däcket
Ser brutala ut!
Vet inte om du skrivit, men vad blev det för däck?
Börjar närma mig själv nu
På BMWn slängde jag på ett Metzler Tourance.
Vet inte om du skrivit, men vad blev det för däck?
Börjar närma mig själv nu
Ser brutala ut!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2