japp då kom man in efter nattens bravader.
Var på väg hem till en kompis med några och kör och leker lite på den tomma vägen kör lite bakhjul och grejer. Och rätt va det va så låg jag där på asfalten efter ett överslag i cirkus 75 km/h. Jag satt på röva och gled ungefär 20 m över et fartgupp och grejer men otroligt nog fick jag knappt en skråma på mig och det gick inte ens hål i brallorna
kanske för att det var blött ute
Skadorna på hojen: Bakskärmen spräckt in under sadeln, den stod rakt upp och fästena va sönderslitna men tryckte ner den igen och skruva lite bonnemeckigt fast den igen blinkersen böjdes och sladdarna som satt i modulen i baklampan rycktes ur men har lyckats få ihop det någorlunda bra iaf bromsljuset lyser även fast man inte bromsar. den skadan som jag inte lyckatsåtgärda och inte vet hur man ska fixa tänkte jag fråga er om: bromsoljan rann ur på något konstigt vänster
verkar inte vara något håll i bromsoket eller i behållaren kan oljan bara rinna ur så eller är det något fel? nu är framsbromsen helt slapp och inget tryck i så jag tror jag ska fylla på bromsolja. men hur gör man det? något man behöver tänka på osv. fan va trött jag e efter ha meckat från 23:30 till 3:30
hade hej go natt
Var på väg hem till en kompis med några och kör och leker lite på den tomma vägen kör lite bakhjul och grejer. Och rätt va det va så låg jag där på asfalten efter ett överslag i cirkus 75 km/h. Jag satt på röva och gled ungefär 20 m över et fartgupp och grejer men otroligt nog fick jag knappt en skråma på mig och det gick inte ens hål i brallorna
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
![Gnissla :gnissla :gnissla](/img/smilies/gnissla.gif)
hade hej go natt