Slut på polisjakter

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Haha helt sjukt! Bara för att de (vad det verkar) ska sätta in detta system i GM:s bilar år 2009!, så tror alla att det kommer på VÅRA nya MC:s IMORGON...

Personligen skulle jag inte ha något emot att ha det på min cykel OM jag skulle köpa en ny, lär ju inte göra försäkringen dyrare iaf!

+ att blir den stulen så kanske man får tillbaka den i helt skick.

EDIT: De här siffrorna talar ju för sig själva...

A recent study showed that from 1994 through 2002, there were 2,654 crashes involving 3,965 vehicles and 3,146 fatalities during police pursuits.

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
ytterligare ett steg i vårat jävla kontrollsamhälle. snart har vi det där chippet i armen.

läskigt om man försässten blåser hoj i 200+ och nån skulle bryta strömmen

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Nej, det är väl ingen omöjlighet att detta blir verklighet, enkel teknik och ett effektivt sätt att hålla ordning och reda på befolkningen så alla håller sig på mattan. Personligen vägrar jag att äga ett fordon med storebrorsstyrning.

/perris

Serenity

The unusual kind
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
Se garage
när jag för första gången såg "framtidsfilmer" som demolition man och ecuilibrium så tänkte jag helt ärligt att "nä fy fan...så kommer dé bli förr eller senare" och när sånt här storebrors skit dyker upp blir man mer och mer förbannad över att man har rätt :mad: :huvet

Tommy.exe

Guest
Haha helt sjukt! Bara för att de (vad det verkar) ska sätta in detta system i GM:s bilar år 2009!, så tror alla att det kommer på VÅRA nya MC:s IMORGON...

Personligen skulle jag inte ha något emot att ha det på min cykel OM jag skulle köpa en ny, lär ju inte göra försäkringen dyrare iaf!

+ att blir den stulen så kanske man får tillbaka den i helt skick.

EDIT: De här siffrorna talar ju för sig själva...

A recent study showed that from 1994 through 2002, there were 2,654 crashes involving 3,965 vehicles and 3,146 fatalities during police pursuits.

Jo fast alla har ju sett på TV hur dom går tillväga för att stoppa bilarna, inte konstigt att folk stryker med..... sen vad är dom? 300 miljoner? å 400 om året som dör i flykt från rättvisan, låter inte jättemycket tycker jag om man tänker på hur mycket luffare det finns i staterna..

:rolleyes:

Krusty

Medlem
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Blå
Och när din hoj blir stulen och polisen missar att fjärrfimpa tändningen och tjyven kommer undan så säger du?

/H

Hahaha!

Den chansen är nog mindre än en på miljonen än att jag "den" som får hojen stulen, själv kör för fort med min egen sporthoj :zpy

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA