Slut på trafikhuliganismen i Uppsala

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
För i sommar får ni en ny trafikchef i kommunen. Och det råkar vara min syrra. Och hon råkar gilla cykelvägar, farthinder och andra "trevligheter". Och jag skall skvallra att ni kör som svin. Och att det krävs krafttag mot MC-huliganerna. Och fy fan vad jag skall garva. Hyggligt va? :rock

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Bingo skrev:
För i sommar får ni en ny trafikchef i kommunen. Och det råkar vara min syrra. Och hon råkar gilla cykelvägar, farthinder och andra "trevligheter". Och jag skall skvallra att ni kör som svin. Och att det krävs krafttag mot MC-huliganerna. Och fy fan vad jag skall garva. Hyggligt va? :rock

Neeej!!! Hur ska vi kunna slanga inne i stan om det är massa farthinder överallt. :rolleyes:
Nu får du se till att hon skärper till sig och fixar MC-filer och liknande istället. Vi kommer hålla dig ansvarig för allt som blir sämre :fakta

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Farthinder rockar!! Det är hur kul som helst att ladda på över sådana och se hur långt man hoppar. Jag är inte det minsta bekymrad - jag fortsätter huligana på som vanligt, till bilisternas stora förtret (och avundsjuka).

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
TomK skrev:
Farthinder rockar!! Det är hur kul som helst att ladda på över sådana och se hur långt man hoppar. Jag är inte det minsta bekymrad - jag fortsätter huligana på som vanligt, till bilisternas stora förtret (och avundsjuka).
moahhaha :tummenupp Precis! Fast de e kul och hoppa med bilen också :D

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...