Dreggel
Alltid politiskt inkorrekt
Jag tänkte inte svara på din fråga, den var ju riktad till korvgubbe, men däremot är jag lite undrande till var du brukar surfa som med lätthet kan hitta sådana bilder på nätet.
Break Galleries FTW
Jag tänkte inte svara på din fråga, den var ju riktad till korvgubbe, men däremot är jag lite undrande till var du brukar surfa som med lätthet kan hitta sådana bilder på nätet.
hát az is magyar...
Jag tycker det är konstigt att så många blir upprörda över Jehovas och Livets Ord och liknande men när det gäller ännu galnare religiösa personer fast med en annan religion, tex en religion som förespråkar världsherravälde, ska det puttinuttas så hela tiden.
.
igén...gabor2 magyar
A nagy lòfaszomal letekerek ast a salàmipaszit....
hahaha meg akarom nézni hahahaha
Ännu en kille som tillhör europas best lovers ser jag! Vad trevligt
Det känns lite som på mellanstadietiden med konversationer på rövarspråket att sitta och skriva kommentarer på andra språk.
Trodde det bara var skåningar som tyckte det var fränt att inte någon förstår vad de säger.
Förbjud burka och skåningar!
det känns lite som på sandlådenivå med någon som uttalar sig om konversationer på andra språk.
trode det bara var inavlade idioter som tyckte det var fränt att hålla till i sandlådan.
förbjud inavlade idioter och sandlådor!
Jösses.
Jag gick länge i villfarelsen att du var normalbegåvad. I stand corrected.
Ännu en kille som tillhör europas best lovers ser jag! Vad trevligt
folk, läs svenskar, är skiträdda för islamister..de ska ju "knollaminmammauppåner"..kompis liksom vatyp altsåba stenkatarbrännabilarsnubben med hoodie.......räddasomjovisst.
Kolbász lovers
Kolbász lovers
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS