tHOORd
Ny medlem
Tuffa killar röker...
Känns som jag behöver ta ett kort snart för att bevisa något
Vill ju inte bli ihågkommen som tjockisen
Jag behöver veta hur jävla värdelös jag är när jag röker.
Så sant. Nyckeln är att verkligen vilja sluta. Vill man det så är det som sagt bara att bestämma sig, och då är det inte speciellt svårt. Problemet är väl att de flesta inte egentligen vill sluta, utan bara känner att de borde för att det är onyttigt, dyrt osv. Det är en helt annan sak.
Finns (vad jag har hört) en "mirakel kur" att köpa på dom flesta vårdcentralerna, fungerar så att det blockerar njutningen i skallen så att det smakar skit å röka.
vet inte om nån nämnt det innan, orkade inte läsa allt..
Bygg på dej lite muskler då pöjk sen hänger du med ner till gymmet
haha, jaja biffen. vart gymmar du?
BTW, jag borde också sluta röka
Ne fi faen inte ett par tysen? Ajja, mitt rökslut kostade noll, men det kan ju va värt ett par tysen för looosersJag bubblade med en kille igår som hade köpt nå tabletter det kostade visst ett par tysen men funkade bra enligt honom.
Om jag kommer ihåg så kan jag fråga honom vad de hette.
Så heter dom! Tur att nån har kollMisstänker att du menar Champix. De är toppen.
Morsans gubbe rökade 2-3 askar/dag i 40 år. Efter två veckor med Champix är han numera rökfri!!
Även jag har lagt ciggen på hyllan med hjälp av dem.
Hörru din jävla sopa...
Det luktar illa som fan, det var coolt på 50 talet, men nu är det såå jävla ute. Det är bara loosers som röker och varje gång du tänder en sån där jävel så är det bevis på att du är en svag och pissig människa.
Å så tycker jag du ska tänka på din flickvän eller blivande....hur kul är det för henne att kyssa en mun som smakar rövhål. Inte så jävla kul va.
Se så...lägg av med den där skiten NU!!!..!!!!
//Madsomaldrigtagitettblossihelasittliv
Tuffa killar röker...
DU KAN INTE RÖKA SNUSA ELLER DRICKA SPRIT OM DU GÅR PÅ CHAMPIXVore jag du skulle jag försöka hålla mig undan från att festa första tiden. När man blir så försvinner ju som bekant omdömet. Efter ett tag när jag slutade snusa och kände att jag "klarade" att vara utan så krökade jag hårdare när jag väl drack för jag tyckte så synd om mig själv när jag inte fick snusa. Men håll dig borta från spriten i början tills det är stabilt liksom.
Fan va fjolliga ni e, ja slutade röka utan problem. Dock röker jag när jag blir riktigt full Alltså inte efter 4-5 öl... men efter 10
Piller å skit ska man väl inte behöva hålla på med när man e karl..... jävla kärringar!!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|