sluta snuisa

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
sluta snusa

försöker sluta snusa, någon som har något tips som underlättar? är på jävligt dåligt humör just nu.

Last edited:

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
charmören skrev:
2429281 Börja röka... tar bort nikkobegäret iaf

nja, jag är inte ute efter att börja röka istället, jag tänkte mer typ ett tips som underlättar.

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Bara att bita i det sura för att man var så dum och började :mad: Kämpa och och ta aldrig mera en pris!

När jag slutade satte jag ett datum för ca 6 år sedan, då sa jag att jag ska aldrig mera ta en snus efter det datumet. Det har jag inte gjort heller, skulle jag göra det så vore det kört igen.
Det värsta suget försvann väl efter ca en månad, men man är fortfarande sugen ett par år efteråt. Nu kännar man bara suget iblan, speciellt när man dricker öl.

Kämpa på!!! :tummenupp

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
nilzz skrev:
När jag slutade satte jag ett datum för ca 6 år sedan, då sa jag att jag ska aldrig mera ta en snus efter det datumet. Det har jag inte gjort heller
Hur fan fixade du det? Jag har försökt tusen gånger men det är helt jävla omöjligt.

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Sluta snusa är inte direkt svårt om man har viljan att göra det.

Du kan ju alltid läsa igenom alla dom andra 4000 trådarna om att sluta snusa :tummenupp

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Stuff skrev:
2429375 Hur fan fixade du det? Jag har försökt tusen gånger men det är helt jävla omöjligt.

Haha dom första gångerna så hade jag nog inte riktigt bestämt mig, då blev det lätt att man började igen.
Tänkte att det kan väl inte vara så farligt om man bara tar en liten pris av en polare, men så fel man hade. Man drog ju raka vägen till närmsta affär och köpe en dosa.

Men efter att jag läst ganska mkt om vad snus och nikotin gör med kroppen så fick det vara nog efter ca 10 år med både snusa och röka...

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
ne, nu lärde jag ta en snus, klarade inge mer därför som jag vart så förbnnad när allt har gått åt helvete i helgen (blir föbannad på syrran när jag ska klippa gräset och hon ställer sig med en ful hästjävel i vägen och vägrar flytta sig, skulle åka cross idag sen börjar det spöregna och morsan tappar bort 2-par jeans för 1200 kr)

får försöka senare när jag har lugnat ner mig lite

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Stakare. Tur att man inte tål snus så man inte har det problemet :lol (Prulle + prilla=;zpy där av prulle.)

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
prulle skrev:
2430278 Stakare. Tur att man inte tål snus så man inte har det problemet :lol (Prulle + prilla=;zpy där av prulle.)

äh, jag får skylla mig själv. ska väll försöka igen till på fredag

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...