Slutet för människorasen - Hur ser det ut?

• Thread starter FreddaGädda
  • Start date

FreddaGädda

Guest
Efter att ha läst tråden "Teori på slutet" kommer vi till en fråga som förtjänar sin egen tråd.

Nån gång kommer människorasen att dö ut. Hur tror du det kommer gå till? Kommer vi förinta oss själva eller kommer vi finna ett sätt att leva så länge att klimatskiftningar pga vår då döende sol till slut tar kål på oss? :va

Ponera sporadiskt:tummenupp

Solid snake

Guest
En sak som är säker är ju iaf att alla kommer dö.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
FreddaGädda skrev:
2354707 Efter att ha läst tråden "Teori på slutet" kommer vi till en fråga som förtjänar sin egen tråd.

Nån gång kommer människorasen att dö ut. Hur tror du det kommer gå till? Kommer vi förinta oss själva eller kommer vi finna ett sätt att leva så länge att klimatskiftningar pga vår då döende sol till slut tar kål på oss? :va

90 talisterna får körkort. Det är slutet. :hihi

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
Albert Einstein skrev:
"jag vet inte med vilka vapen tredje världskriget kommer att utkämpas, men jag vet att fjärde världskriget kommer att utkämpas med pinnar och stenare"
Det ligger i människans natur att förgöra sig själv :fakta

Jag tvivlar inte en sekund på att jag kommer att få uppleva ett tredje världskrig under min livstil, men jag tror däremot inte att människans utplåning kommer att ske på en bra stund... :tummenupp

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
FreddaGädda skrev:
2354707 Efter att ha läst tråden "Teori på slutet" kommer vi till en fråga som förtjänar sin egen tråd.

Jag har inte bestämt metod ännu riktigt, men jag tror jag ska köra på utsläpp av växthusgaser samt ozonförstörare.

Vi kommer att dö, men vi kommer vara solbrända och ha världens jäkla väder! :banana

zoddri

Alltid retar det nån
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Honda VFR1200F -10
Efter tredje eller fjärde världskriget kommer jorden att vara såpass sönderbombad av atombomber och något värre som de(tm) uppfunnit så att befolkningen decimerats och inte kan bo på så många olika platser.

De påföljande krigen om resurser och några 100år av inavel kommer att avsluta mänskligheten för gott.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Bärgren skrev:
2354729 Den som lever får se.

Eller nåt liknande. :hihi
Citat från torntuppen!

Albert Einstein sa även:

"Det är två saker som är oändligt, universum och mäniskornas dumhet. Fast universum är jag inte riktigt säker på"

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Den dagen vi börjar kolonisera andra planeter har vi förevigat våran existens. Kanske befolkningen på våran planet dör, men den kommer fortsätta på nästa och nästa och nästa.. Vi är utmärkta på att anpassa oss, rasen kommer överleva.. Är helt övertygad

Nostradamus sa att ett 30årigt krig kommer starta i mellanöstern, sen kommer vi ha det tredje världskriget efter det kommer 2000år av fred att följa. Vem vet, kanske stämmer

Carcass

Smurfjäveln
Gick med
14 May 2003
Hoj
Kawa KX250F -04
Slutet på den mänskliga rasen torde vara när dagens big-brother-ungdom får rösträtt och Unika partiet får 51%

Ten-0

[Enter cool message here]
Gick med
12 Dec 2005
Hoj
Ny till våren
Slutet på den mänskliga rasen är när Jesus kommer tillbaka till jorden.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Min fasta övertygelse är att det blir nåt litet mysigt virus som skickar mänskligheten över kanten till den stora toastolen i himlen...Notera att vi efter ett antal tusen års medecinska framsteg fortfarande inte kan bota en enda virussjukdom....Ebola nån?

BigAir

Gick med
13 Jun 2006
Hoj
husky
Slutet på människan kommer vara när det kommer ner hyperutvecklade ailiens och utplånar oss. Självklart kommer dom spara flera 1000 arter av oss att forska med. Jag är ganska säker på att jag får vara med om ett 3:e världskrig!

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Argyle skrev:
2354970Nostradamus sa att ett 30årigt krig kommer starta i mellanöstern, sen kommer vi ha det tredje världskriget efter det kommer 2000år av fred att följa. Vem vet, kanske stämmer

Det har väl krigats där nere under hela mitt 26-åriga liv och lite till. Så det borde vara dags nu isåfall...

Fixx_

Way beyond the line
Gick med
27 Oct 2005
Hoj
Aprulla rs250
Argyle skrev:
2354970
Nostradamus sa att ett 30årigt krig kommer starta i mellanöstern, sen kommer vi ha det tredje världskriget efter det kommer 2000år av fred att följa. Vem vet, kanske stämmer

Var det inte också så att han menade att upptakten till det tredje världskriget skulle vara att "tvillingarna brann, i den nya världen"?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
När alla stavar lika illa som jag? Ingen kommer förstå vad dom andra menar, ingen kommer kunna läsa manualerna till atombomberna.. ITS THE END! (Kommer det upp en sån ruta? THE END :hihi fan va ballt)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy