Slutkört för iår ?

Är det slutkört för iår ?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
jag åkerfortfarande motard...väntar på snön så man få slänga på spikarna :hihi

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
ozeo skrev:
jag åkerfortfarande motard...väntar på snön så man få slänga på spikarna :hihi

Tror att du skrev lite fel :hihi ska det inte vara ett a istället för ett ä :yoparty Typ så här

jag åkerfortfarande motard...väntar på snön så man få slanga på spikarna :hihi

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Härnöante skrev:
jaha! vart är alla när man äntligen lärt sig hur en dator fungerar? fick tyvärr inte så mycket asfalterad tid tillsammans med er sundsvallsbor i somras pga att någon störd stockholmare stal min suka! :kocko . hoppas på en trevlig säsong nästa år.

Välkommen, trevligt att du hittat hit :tummenupp Var riktigt trevligt när du var med och åkte så hoppas att du hakar på till våren oxå.

Synd på cykeln och död åt hojtjuvarna :arsele

See ya

Oldman

Guest
suzuki låghjuling!!!!

Härnöante skrev:
jaha! vart är alla när man äntligen lärt sig hur en dator fungerar? fick tyvärr inte så mycket asfalterad tid tillsammans med er sundsvallsbor i somras pga att någon störd stockholmare stal min suka! :kocko . hoppas på en trevlig säsong nästa år.

Faaan vad roooligt!!! att du har gått med i denna roooliga sida??? hände alltid festliga saker på Timrå H-sand och Rooliga Sundsvall sidan, jag betonar roligt. Välkommen Hörnö-Ante MVH Oldman. :tomten

Oldman

Guest
Menar du stunt!!!! Eller

Härnöante skrev:
Tjena Oldman! Det kommer att bli ruskigt roooligt nästa säsong, tror jag stannar hemma då och bara busar. Hoooiiihaaa! haaa! heee! he he! vi borde hitta på ett projekt, eller vad tycker du? :hihi

Bana!!själv vill jag öva mer för stunt?? Hoppas att du hänger på. Tråkigt om alla ska öva bana till Sommaren. :tomten

Last edited:

Oldman

Guest
Bana och stunt helt klart roligt.

Härnöante skrev:
Jag kan erkänna att det här med stunt tilltalar mig otroligt mycket! :hihi Så det är jag helt med på Oldman. Men en och annan bankörning är ju inte helt fel. Nu ska det byggas en bushoj som ska köras sönder i molekyler! :hihi

HärnöAnte!!! du har en låghjuling, jag har inskaffa en 4 hjuling, 80 cc 2 takt, vad är problemmet!!! viiii kan köra och skoja heeela långa vinteren och när våren kommer plockar vi fram hojarna och kör hårt. Ha en trevlig natt. :tomten

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Härnöante skrev:
Vi hade ju en del skojiga kvällar. har införskaffat en ny plastraket till nästa år. hur gick det för dig på tentan då?

Pannlampan gjorde susen :yoparty , inte för att jag vet hur det gick men jag tror att det gick bra. Om inte annat får man ju en ny anledning att gå dit igen och titta på alla snygga :tuttar som också skrev tenta.

Själv då? Såg att du var lika snabb på att skriva som du är på att köra :hihi

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...