Jag kommer tillbakaVenTurA skrev:Du kommer väl igen till nästa säsong
Dangerous Dave skrev:Jag kommer tillbaka
Dangerous Dave skrev:He he, jo, men den är knappast rekomederad att köra med.
Den kändes inte så säker, växlarna gick lite si och så, frambromsen funkade nätt och jämnt.crazy martin skrev:gick den inte bra på vägen hem eller? var det nåt mer som gick sönder förutom det synliga.inte rekomenderat?du lägger väl inte av på grund av det.kör nu som den är.när det blir slut på sesongen kan du ju anmälla den.du har ju helförsäkring
Får se vad det blir för nåt sen...Dede skrev:Får ju säga som alla andra. Tur att du är hel. Är inte skoj att klota. Inte för att jag vet men det kan jag aldrig tänka mig i alla fall. En hoj kan man alltid ersätta. Mattsvart blir nog bra.
Men vi får väl se dig nästa år om inget annat hoppas jag. Du skulle ju bli orginell och köpa trumpet eller hur var det
Kan köpa min
Kom ut på Sturup & flagga lite idag nudå när du ändå inte kan köra, ta med Duden.Dangerous Dave skrev:Får se vad det blir för nåt sen...
Mattsvart är najs ja
Dangerous Dave skrev:Får se vad det blir för nåt sen...
Mattsvart är najs ja
Japps, det är så det är tänkt.crazy martin skrev:för fan pynta självrisken så får du en fin hoj igen
Ja, det får bli så.Matthe skrev:Då var det kanske tur att man inte körde med er hem Skönt att det gick bra med dig
Martin har rätt, skrapa ihop självrisken så är hojen finare än innan. Perfekt och sälja den sen.
Kan du inte bara fixa det som är nödvändigt för att den skall gå att köra och sedan köra på medan du väntar på att verkstan fixar den fin igen?Dangerous Dave skrev:Japps, det är så det är tänkt.
Den är inte skrot men det finns i alla fall mer skador för att INTE andvända självrisken.
Ja, det gör det säkert.TheDude skrev:Skönt att du klarade dig oskadd iaf D_D Det löser sig alltid på ett eller annat sätt med hojen
Lunkiz skrev:körde X-6 Racing av oxå??
Tack för omtanken.NordhNet skrev:Säger som alla andra, gött att du klarade dig.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|