Slutspurten i Allsvenskan!

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
sege skrev:
Du verkar jävligt engagerad i AIKs öde utan att bry dig och vilja läsa.

:arsele på dig själv.
Jag läser inte :fakta kollar på sporten. Där går det ju inte att komma ifrån. Sen när man läser nån tidning så går det fetbort att läsa mer än överskriften!
 

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Ort
Kristianstad
Hoj
Kawasaki
IFK Göteborg 1 - 2 Malmö FF :D :D

mfflogo.gif
 

Dino Velvet

#2702
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Sölvesborg
Hoj
Ingen
hållundan skrev:
Så jävla gött att BoIS har 0-1 på Malmö.

Nu blir det SM-guld till Änglarna ändå! :yoparty

Ventilera, vad tycker ni? Vad tippar ni? Avgör blåvitt borta mot Halmstad? Eller blir det seger hemma mot MFF inför ett fullsatt Ullevi?

:angel

Eller hur :rolleyes:
MFF MFF MFF MFF MFF MFF MFF MFF MFF :banana :banana :banana
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
hållundan skrev:
Det är ju stor skillnad på klackens storlek och publiksnittet...

Du har inte varit på Malmö Stadion va... :yoparty
Malmöklacken är "rätt" stor!

Nåja, vi får vara ärliga och säga att HBK skaffade sig guldläge.
Vet inte vad som skall kunna motivera Göteborg att stå upp mot HBK på Örjansvall.

Hoppas ni som var på Ullevi hade trevligt, det såg ut att vara riktigt bra tryck?
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
hållundan skrev:
Härligt med lite diskussion!

Vad jag har att komma med just nu är inte mer än...

HEJA BLÅVITT!!!!!!!

:hej

Nu ska jag hålla med dig!!! :pannkyss

Tycker jätte-, jätte-, jättemycket om Änglarna.
Ijeh är kung o Alexandesson hans prins. Vi utnämner Mild till drottning och Bengt Andersson till prinsessa.

Men för helvete, se till att ta poäng mot HBK!!! :fatta!
 

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I en blåvitt stad.
Hoj
En svart.
Maverick_ou812 skrev:
Nu ska jag hålla med dig!!! :pannkyss

Tycker jätte-, jätte-, jättemycket om Änglarna.
Ijeh är kung o Alexandesson hans prins. Vi utnämner Mild till drottning och Bengt Andersson till prinsessa.

Men för helvete, se till att ta poäng mot HBK!!! :fatta!

Blåvitt kommer förlora mot Halmstad och Halmstad vinner guld.

Heja Blåvitt! :banana
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Usch vad tråkigt! Att vi inte fick in bollen på alla lägen i andra halvleken är beklagligt :( Känns iaf bättre att förlora efter att ha gjort, en bra halvlek. Efter första kändes det riktigt tungt. Men andra halvleken var ju helt klart blåvitts. Aja, får bli att satsa på svenska cupen nu :yoparty
 

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
38000 på läktaren och vi 5-6000 mffare tok äger hela Ullevi. Skämmigt för :kulspruta :angel
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Dragon skrev:
38000 på läktaren och vi 5-6000 mffare tok äger hela Ullevi. Skämmigt för :kulspruta :angel

Änglarnas sång dog väl ut lite efter 1 och 2-0 målet. Men efter IFK:s 1-2 mål såg jag bara munnarna röra sig på er mff:are, då hördes inget annat än änglarnas sång. Trots att jag satt nästan bredvid eran klack :gnissla
Men jag var imponerad av eran klack, stort minus för hatramsorna dock (IFK och Ijeh) Speciellt Ijeh-ramsan, den var låg.
 

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Poffer skrev:
Änglarnas sång dog väl ut lite efter 1 och 2-0 målet. Men efter IFK:s 1-2 mål såg jag bara munnarna röra sig på er mff:are, då hördes inget annat än änglarnas sång. Trots att jag satt nästan bredvid eran klack :gnissla
Men jag var imponerad av eran klack, stort minus för hatramsorna dock (IFK och Ijeh) Speciellt Ijeh-ramsan, den var låg.
IFK hat ramsorna stöttar jag till 100% men att Ijeh får ta så mycket skit för att han flyttade är lite synd (Hot o.s.v)
Men du kan ju inte komma och säga att IFK klacken va den ledande klacken på Läktaren!?
http://www.mffsupport.com/Arkiv_Galleri/2004/IFKGbg20041025/Movies/PICT0020.MOV
 
Last edited:

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Dragon skrev:
IFK hat ramsorna stöttar jag till 100% men att Ijeh får ta så mycket skit för att han flyttade är lite synd (Hot o.s.v)
Men du kan ju inte komma och säga att IFK klacken va den ledande klacken på Läktaren!?

Jepp, det är riktigt tråkigt. Jag e inte mycket för hatsånger över huvudtaget, men båda skrek dom ju lika mycket. Svårt att säga eftersom jag satt så nära MFF-lacken. Men IFK-klacken var nog inte ledande nej. Dom som satt på motsatt sida kan ju avgöra detta, vilka dom hörde mest.
 

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Poffer skrev:
Jepp, det är riktigt tråkigt. Jag e inte mycket för hatsånger över huvudtaget, men båda skrek dom ju lika mycket. Svårt att säga eftersom jag satt så nära MFF-lacken. Men IFK-klacken var nog inte ledande nej. Dom som satt på motsatt sida kan ju avgöra detta, vilka dom hörde mest.

Hittills är du den första jag snackar med som tycker att det är värt att dikutera över huvud taget. Och då snackade jag ändå med en hel del IFKàre innan vi tog bussen hem i går.
 

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Dragon skrev:
Hittills är du den första jag snackar med som tycker att det är värt att dikutera över huvud taget. Och då snackade jag ändå med en hel del IFKàre innan vi tog bussen hem i går.

Syftar du på att dom var för besvikna över förlusten för att diskutera det eller över att dom tyckte att MFF-klacken hade mer tryck? :tungan
 

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Poffer skrev:
Syftar du på att dom var för besvikna över förlusten för att diskutera det eller över att dom tyckte att MFF-klacken hade mer tryck? :tungan

Det sistnämnda...så klart..men visst det måste svidit en del att få stryk. Fast det vet nog du mer om än jag :hihi
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top