smälde me hojjen idag

sam1

Medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
gpz 750 turbo. dominator.
kör runt 30 i vällingby centrum vid bussarna, en jävla **** kör ut från en parkerinsplats(väjningsplikt) utan att kolla vänster där jag kommer ifrån.

hon kör in i sidan på hojjen och jag klämmer foten + flyger över huven på bilen.
duktig vridning på benet,ambulans till st-göran röntka mm, klara me bra fast me en super duper knäbenvridning + blått o gott.

2v sjukskrivning (till o börja me)+ hojjen är jätte lessen just nu :näsblod

få se när kawa turbon blir fixad,men tror den klara sig bra maskinellt.

ps..lita inte på att folk alltid ser efter innan dom svänger ut.

hare sam

Last edited by a moderator:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
sam1 skrev:
2317832 kör runt 30 i vällingby centrum vid bussarna, en jävla fitta kör ut från en parkerinsplats(väjningsplikt) utan att kolla vänster där jag kommer ifrån.

hon kör in i sidan på hojjen och jag klämmer foten + flyger över huven på bilen.
duktig vridning på benet,ambulans till st-göran röntka mm, klara me bra fast me en super duper knäbenvridning + blått o gott.

hare sam

Osis, jag litar ALDRIG på bilar som står o skall svänga ut, hon måste ha kört ut mitt framför dig!! Lider med dig, sådant är tråkigt.
Du är säker på det var en F.... som körde och inte en K..? Lite tråkigt ordval. :7peta

sam1

Medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
ok ska ändra när jag lugnat ner mig.men är jävligt sne på blinda bilister...

ps: kan någon komma hit och hjälpa mig så jag får på en strumpa på höger benet..... så ovig just nu :rolleyes:

Last edited:

Frolic

Jag kan allt...Bara du lär mig!
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Gsr 750 2015, Suzuki Katana
Va skönt att det inte blev värre skador på dig..
Enligt min dotter som ringde mig igår och var helt förstörd så såg det väldigt otäckt ut..

Hon var oxå jätte arg på kvinnan i bilen som bara svängde ut förrästen.
Men nu när jag vet att du är ok så ska jag genast meddela det till dotra så hon mår bättre.

Kram på dig
Loppan

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Fan Sam, fixa hojen nu så att vi kan få se dig hardcore-wheela på Lunda industriområde!

.

JörgenT

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Blackbird-98
Oh fy f...n.. Vred ben och fot förra sommarn när jag vurpade med grus sprutaren!! Ligament och senor utsträckta till max..Ej fri från smärtor ännu!! Gå till en sjuk gymnast!! Det gjorde inte jag och det ångrar jag idag!!

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
JörgenT skrev:
2318214 Oh fy f...n.. Vred ben och fot förra sommarn när jag vurpade med grus sprutaren!! Ligament och senor utsträckta till max..Ej fri från smärtor ännu!! Gå till en sjuk gymnast!! Det gjorde inte jag och det ångrar jag idag!!

Vad ska han göra hos den sjuka gymnasten? Ska de dela erfarenheter? Kanske kan de starta nån stödgrupp för folk som skadat sig på liknande sätt?

Om det är nått du ska ångra ska det väl vara att du inte gick till en sjukgymnast. :pannkyss

Henkebenke

Alla hojar sålda.
Gick med
4 Apr 2006
Hoj
R1
Hardrock Ragge skrev:
2318244 Vad ska han göra hos den sjuka gymnasten? Ska de dela erfarenheter? Kanske kan de starta nån stödgrupp för folk som skadat sig på liknande sätt?

Om det är nått du ska ångra ska det väl vara att du inte gick till en sjukgymnast. :pannkyss

Vurpa e piss. Jag gick omkull i veckan jag med. Jag är klar sjukgymnast nästa år så då kan jag ta in sporthoj-patienter:)

sam1

Medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
tack för den härliga stödet här :)

nu när morfinet har laggt sig, så kommer våg 2 av smärta.

bevar för när det är daxs att göra 2:an. :rolleyes: :rolleyes:

sam

kattcalle

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
Skurk
Hardrock Ragge skrev:
2318244 Vad ska han göra hos den sjuka gymnasten? Ska de dela erfarenheter? Kanske kan de starta nån stödgrupp för folk som skadat sig på liknande sätt?

Är hälften av dina inlägg av besserwisserkaraktär?

Är hälften av mina inlägg riktade till dig? :p

Erkänn, du är bitter över din Silverwing :p

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
kattcalle skrev:
2318722 Är hälften av dina inlägg av besserwisserkaraktär?

Är hälften av mina inlägg riktade till dig? :p

Erkänn, du är bitter över din Silverwing :p

Jo jag känner det med att det är lite besserwisser över dem, men jag har ju som du säger en Silverwinge så mina kunskaper om sporthojar är ju ytterst begränsade, därav! 6000 rpm ger 110 km/h på femmans vxl, hur skulle du må? :gnissla

:fyllisar

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
sam1 skrev:
2317832 kör runt 30 i vällingby centrum vid bussarna, en jävla **** kör ut från en parkerinsplats(väjningsplikt) utan att kolla vänster där jag kommer ifrån.

hare sam

Gillar inte den nya parkeringen i V-by. Det är väldigt många som gjort fula svängar ut från den parkeringen.

Själv var jag riktigt nära att smälla ett rådjur på Bergslagsvägen vid V-by på morgonen idag men jag han bromsa in. Rådjuret däremot fick panik och hoppade tillbaka på andra sidan vägen och den vita volvon han inte stanna. PANG! Allt jag hann se var lite vitt ludd och ett par ben flygandes i luften bakom Volvon.

Så tro inte att vilt bara finns i skogen. Dom bor även i stan!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept