Smällare

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Hallå boys! Äntligen hittar jag igen den här tråden. Blir tyvärr ingen beställning till nyår men med mycket intresse blir det till sista april. Börja maila i början på mars så ska jag se vad jag kan göra. Då reglerna ändrats i italien så är det lika dyrt med frakt att beställa 1 kg som att beställa 99kg samt att frakten även gått upp så räkna med ca 140:-/paket vid nästa beställning.

Over and out and a Happy New year!

Dominator-Rocks

Guest
Hallå boys! Äntligen hittar jag igen den här tråden. Blir tyvärr ingen beställning till nyår men med mycket intresse blir det till sista april. Börja maila i början på mars så ska jag se vad jag kan göra. Då reglerna ändrats i italien så är det lika dyrt med frakt att beställa 1 kg som att beställa 99kg samt att frakten även gått upp så räkna med ca 140:-/paket vid nästa beställning.

Over and out and a Happy New year!

Det kostade ju 150:- sist väll :va

Lurade faktiskt att beställa själv i år...

Men fick mail av T.I.F.O härom veckan...

EVEN T.I.F.O. TAKES A BREAK.
T.I.F.O.'s order management office will be closed for holidays 18/12/2008 to 7/01/09.
We kindly ask you not to send orders, messages, quote requests or payment receipts during our closing dates, as they will be automatically deleted.
Orders related to articles with prompt delivery, paid within 17/12/08 (16 for pyro articles), will be regularly forwarded before this date.
Orders related to customized articles, paid within 17/12/08, will be regularly processed but will be forwarded only after 07/01/09.
We therefore kindly ask you to schedule your orders to allow us to send them before or after our closing dates.
Thank you.

Så det blev inget.

Imorgon smäller det:yoparty :näsblod :)

Jag har 3 bangers här hemma gäller att välja sina attacker :cdevil

Last edited:

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Dominator: Jo det kanske stämmer. Får räkna mer på det då men det är runt de summorna det hamnar iaf. Kan bli dyrare också.

Jockzor

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2009
Hoj
Suzuki
Jag är typ ny på forumet, men har suttit och läst genom tråden i typ 30 minuter (tråkigt liv).
Och det verkar ju riktigt nice att beställa från andra länder, dock skulle jag aldrig vara host då straffet kan bli tråkigt om tullen kollar. För det är väl olagligt att importera, eller är det kanske bara olagligt att smälla?

Och jag måste även fråga om någon hört talas om polumna?? Det är en mexikansk smällare, sök på youtube för mer info. Men de är SJUKT effektiva och smäller bra, jag brukar ta krut från miniraketer och göra såna :)
När jag åker till San Diego ska jag lätt ta mig en tur till Titjuana och köpa lite polumnas, det är grymt billigt!

Om någon ska beställa någon slags smällare är jag väldigt intresserad av att köpa :)

max350

Yamaha RD-2Takt
Gick med
23 Jan 2006
Hoj
83 Yamaha RD350 MT Racing 60c, Strömsholm 4800 B&R Cyclepro 50cc Race Bullit 50cc Sundeam Speedmaster 60cc
Enkelt att göra egna smällare utan krut! 1st bilbatteri med avluftningsslang, batterladdare, ballonger eller liknande, stubintråd- fyll ballongerna med gasen från det laddande bilbatteriet, i med stubintråden tänd:banana

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Som ett lite säkrare alternativ till Karmeck så kan jag säga: Börja beställa nu boys! Det ska gå fort och priset är satt till 150:-/ask pga den sjuka frakten. Föredrar stora beställningar före att sitta och skicka en ask åt gången, så töm spargrisen och beställ nu! Jag betalar början på nästa vecka och den som inte betalt då blir utan. Skicka fullständigt namn och adress till mig samt hur mycket ni ska ha så får ni mer info där. laktargruppen@hotmail.com

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Enkelt att göra egna smällare utan krut! 1st bilbatteri med avluftningsslang, batterladdare, ballonger eller liknande, stubintråd- fyll ballongerna med gasen från det laddande bilbatteriet, i med stubintråden tänd:banana

alt2 plugga avluftningen torlada och snubbla över sladen så du får gnistor, testade jag som 10 åring med ett batteri framför farsans hoj..:näsblod Rengöra fälg med tandborste tar tid..

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Denna tråden har jag inte sett tidigare,ska märkas till nyår.

Orkar inte idag läsa igenom allt så det kanske finns postat innan och ber därför på förhand om ursäkt men har någon koll på var jag handlar svartkrut?

Jag vet att man kan tillverka själv men vill ha det på det bekväma sättet,gärna om det är nära så jag kan hämta själv då jag misstänker att posten kan bli lite gramse om dom upptäcker vad det är i paketet och det är omärkt och det kan bli dyrt med frakten om det är märkt.

Det skall användas i en salutkanon,ca:2hg/laddningen så ett kilo eller 2 är väl vad jag vill ha till att börja med,tänkte salutera våren i år! :)

Stubin är väl kul oxå men det går ju alltid att fixa,tändhattar till min gamla mynningsladdade hagelsprakare däremot är ju oxå intressant.

Henrik

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
dsc00166zr4.jpg

:crash

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Jag sätter stopp på beställningar nu. Får se om det blir fler beställningar framöver.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln