Smärtsam självrisk

En del mc-firmor har samma självrisk om man provkör en hoj också. :gnissla

I de fall jag provtjörrt hojar hos handlare har jag fått skriva på papper som förbinder mig att pynta 10 lax i SR vid eventuell krasch. Tycker det är ganska logiskt. Kanske får folk att tänka två gånger innan de testar r1:ans bakhjulsbenägenhet med lånehojen.. :tummenupp

Mja.. Men han har ju "bara hört" också. Det är ju inte så att han åkt dit för något om jag tyder artikeln rätt.

Jag tycker att det står solklart i artikeln att det är så, sen att det inte utgår någon information till dom som tappar körkortet är en annan sak, det håller jag med om är förjäkliggt dåligt.

Det var uppföljning på den där artikeln i dagens papperstidning också, tyvärr fanns den inte ute på nätet, där klargjordes det ytterligare.

Jag tycker att det står solklart i artikeln att det är så, sen att det inte utgår någon information till dom som tappar körkortet är en annan sak, det håller jag med om är förjäkliggt dåligt.

Det var uppföljning på den där artikeln i dagens papperstidning också, tyvärr fanns den inte ute på nätet, där klargjordes det ytterligare.

Ok.. Ja det skulle ju vara fiffigt att få veta svart på vitt vad som gäller.

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back