Små bus i Hägersten

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Nu är jag arg...vaknar av ljudet av att glas krossas:3freak, kliver upp och konstaterar att det inte var mina fönster i alla fall, tittar ut i porten och ser att ett fönster där ser konstigt ut, öppnar dörren och jo då ett fönster är sönderslaget och glass i hela entren :mad:
Två grannar kommer in och berättar att dom såg några snorvalpar i 14 års åldern springa därrifrån :huvet
Var bara att tejap kvarvarande ruta med silvertejp (silvertej är bra å ha mycke av ibland :rolleyes: ) och sopa upp allt som ligger på golvet :död
Varför i hela friden slår man sönder en smal ruta som ser mycke bättre ut utan silvertejp :va Jag har aldrig förståt detta, är det kul eller vad :confused:

Så nu är jag klarvaken efter en timmes sömn :4skrika

Last edited:

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Tycker du ska sluta äta preparerad glass så du slipper prata med granar mitt i natten :pannkyss

Hoppas en av granarna dög som julgran iaf :)

Kunde inte låta blí, har inget att göra innan turneringen startar...

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
mjukis skrev:
Tycker du ska sluta äta preparerad glass så du slipper prata med granar mitt i natten :pannkyss

Hoppas en av granarna dög som julgran iaf :)

Kunde inte låta blí, har inget att göra innan turneringen startar...

:7peta :3freak :hihi jaja vad kräver du det är ju natt, men helt lovligt att göra de :rofl och inte var de nån som dög som gran så jag ändra till grannar :)

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Kakan skrev:
:7peta :3freak :hihi jaja vad kräver du det är ju natt, men helt lovligt att göra de :rofl och inte var de nån som dög som gran så jag ändra till grannar :)

Kräver inte så mkt av folk förutom att respektera en kraftig raise med KK.. får sån fet syn av 45c och han får flush på rivern efter en all in av mej på floppen med 2c 6c 9h på floppen, han synar givetvis och får färgen samtidigt som jag får Kc på rivern... till vilken nytta! thats poker, fkn prima network!!

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
mjukis skrev:
Kräver inte så mkt av folk förutom att respektera en kraftig raise med KK.. får sån fet syn av 45c och han får flush på rivern efter en all in av mej på floppen med 2c 6c 9h på floppen, han synar givetvis och får färgen samtidigt som jag får Kc på rivern... till vilken nytta! thats poker, fkn prima network!!

:va nu hänger jag inte med, vad har poker med småglin som slår sönder förnster att göra :va :3freak

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Satt hos en polare igår och drack ett par öl när nån i ett av gängen som promenerar förbi på väg ner mot krogen får för sig att kasta en sten genom glasrutan på ytterporten. Dom försvann tyvärr innan vi hann få tag på dom.

Känns så jävla onödigt.

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Kakan skrev:
Nu är jag arg...vaknar av ljudet av att glas krossas:3freak, kliver upp och konstaterar att det inte var mina fönster i alla fall, tittar ut i porten och ser att ett fönster där ser konstigt ut, öppnar dörren och jo då ett fönster är sönderslaget och glass i hela entren :mad:
Två grannar kommer in och berättar att dom såg några snorvalpar i 14 års åldern springa därrifrån :huvet
Var bara att tejap kvarvarande ruta med silvertejp (silvertej är bra å ha mycke av ibland :rolleyes: ) och sopa upp allt som ligger på golvet :död
Varför i hela friden slår man sönder en smal ruta som ser mycke bättre ut utan silvertejp :va Jag har aldrig förståt detta, är det kul eller vad :confused:

Så nu är jag klarvaken efter en timmes sömn :4skrika

Jamenvafan, jag var ju full! Lite kul kan man väl få ha?

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Victor skrev:
Jamenvafan, jag var ju full! Lite kul kan man väl få ha?

:fatta! Sluta med sånt jag kan inte somna om sen :mad: Annars stanar du kvar å städar upp efter dej :tungan

Orca69 skrev:
Satt hos en polare igår och drack ett par öl när nån i ett av gängen som promenerar förbi på väg ner mot krogen får för sig att kasta en sten genom glasrutan på ytterporten. Dom försvann tyvärr innan vi hann få tag på dom.

Känns så jävla onödigt.

Japp det gör det men det intressanta är att det var flera saker som hände samtidigt har jag nu fått reda på...dom snode en damcykel (endast cykel korgen hittades) en kundvagn från ica hittades i sandlådan och tidingsbudets kärra vart gömnd men den hittades på engång...så nån hade redigt kul i morse insåg jag när jag prata med några grannar :3freak
Är så man vill slå dom i :fatta! och se om tio öringen trillar ner på dom :rolleyes:

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Kakan skrev:
:va nu hänger jag inte med, vad har poker med småglin som slår sönder förnster att göra :va :3freak

Absolut ingenting förutom att jag va lite irriterad just för tillfället och va tvungen att ventilera... :3freak

fart freak

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
VTR Firestorm
var säkert "kransens posse" eller andra mini-hulliganer... trist. Vart i Hägersten bor du? Bor du i villa, montera en webbkamera på framsidan av huset (och se till att du har tillräckligt stark belysning). Annars köp hund som bor utomhus och elstängsel :tummenupp

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
mjukis skrev:
Absolut ingenting förutom att jag va lite irriterad just för tillfället och va tvungen att ventilera... :3freak

:7peta i min gnälla över små glin tråd ffffyyyyyy dej :fatta!
:tungan

fart freak skrev:
var säkert "kransens posse" eller andra mini-hulliganer... trist. Vart i Hägersten bor du? Bor du i villa, montera en webbkamera på framsidan av huset (och se till att du har tillräckligt stark belysning). Annars köp hund som bor utomhus och elstängsel :tummenupp

Bor i hyreshus i Axelsberg. Har parat med hyresväredn om att bygga om portarna då dom lite då och då står med trasiga fönster...och en portkods dosa som igentligen inte fyller nån efekt i mina ögon...för alla som inte kan koden slår på mina rutor :3freak :4skrika

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...