Ullis
Ny medlem
Drutten skrev:2252129GARANTIN GÄLLER EJ, den gick ut i mitten av Mars
Men det är ju en -04:a du har.....hur kan garantin INTE gälla då
Drutten skrev:2252129GARANTIN GÄLLER EJ, den gick ut i mitten av Mars
Ullis skrev:2252334Men det är ju en -04:a du har.....hur kan garantin INTE gälla då
Drutten skrev:2252344Har självklart dubbel/trippel kollat, även med Yamaha.... det är 2år som gäller....
Notan för mig kommer att bli gripande...., va skall man göra....
Snacka om höjden av otur.....
Skulle behållt 954:an, Honda har 5år.....
Drutten skrev:2252129Det är väl inge synd om dig.... du kan ju iallafall köra med den..., jag hann med att köra till å från jobbet 6ggr på nya hojen... nu har den stått på Jham på felsökning sen mitten på Maj och felet är inte hittat ännu.... .. ..t kunde ha varit nå el fel som ingen förstår sig på.....
Du har rätt! Tyckte verkligen synd om dig när jag hörde! Men jag tycker fan att garantin MÅSTE gälla på CPU:n på en så pass ny cykel Tvivlar inte på att du dubbelkollat, men det SKA ju vara 5-års garanti! Hör med en jurist! mitt tips är att vända dig till konsumentombudsnmannen! Lycka till!Drutten skrev:2252129Det är väl inge synd om dig.... du kan ju iallafall köra med den..., jag hann med att köra till å från jobbet 6ggr på nya hojen... nu har den stått på Jham på felsökning sen mitten på Maj och felet är inte hittat ännu... å det bästa av allt.....GARANTIN GÄLLER EJ, den gick ut i mitten av Mars , så i bästa fall så är det bara att byta CPU:n (styrboxen) för 12000:- ex moms plus ruggit många arbetstimmar a lá felsökning suuuger såååå feeet pung...Nä, jag köper nån annan leksak när hojen är klar.... kanske en snöskoter / jetski..
Så lite repade kåpor är väl inget Kongo, för det kunde ha varit nå el fel som ingen förstår sig på.....
Kongo skrev:2253480Du har rätt! Tyckte verkligen synd om dig när jag hörde! Men jag tycker fan att garantin MÅSTE gälla på CPU:n på en så pass ny cykel Tvivlar inte på att du dubbelkollat, men det SKA ju vara 5-års garanti! Hör med en jurist! mitt tips är att vända dig till konsumentombudsnmannen! Lycka till!
Eftersom det är MIN tråd så lovar jag dig att göra reklam i denMadbulle skrev:2258600Kanske skulle tala om för alla Roadrunners att det finns en ny mc skrot med i krokarna (NJA KANSKE LITE UTANFÖR KROKARNA )!
Vet inte om man får göra reklam så här men
Jag ska lägga ut bilder på skrot objekt snart (har köpt in 34 st hojar nu)
www.kimsmc.se
lovar bra priser och ska försöka hitta delar till er som inte får tag på det ni söker!
nämn bara roadrunners när ni ringer
Mvh Peter Kim`s Bil & Mc
Ni får nog fixa hemsidan liteMadbulle skrev:2258600Kanske skulle tala om för alla Roadrunners att det finns en ny mc skrot med i krokarna (NJA KANSKE LITE UTANFÖR KROKARNA )!
Vet inte om man får göra reklam så här men
Jag ska lägga ut bilder på skrot objekt snart (har köpt in 34 st hojar nu)
www.kimsmc.se
lovar bra priser och ska försöka hitta delar till er som inte får tag på det ni söker!
nämn bara roadrunners när ni ringer
Mvh Peter Kim`s Bil & Mc
Madbulle skrev:2260510
Har mkt just nu så sidan kommer senare tyvärr!
Mvh Peter
Kommer förbi istället e ju granne med mig ju=)Madbulle skrev:2260510Ni får nog fixa hemsidan lite
Har massor med grejjer att beställa!
Det låter ju jätte bra det
Har mkt just nu så sidan kommer senare tyvärr!
Ska precis flytta in i nya större lokaler och med allt vad det innebär (både kontor och verkstad)
men sen så
Mvh Peter
Lindén skrev:2260342Ni får nog fixa hemsidan lite
Har massor med grejjer att beställa!
Åh du hade gjort sidan åt mig det var snällt!Madbulle skrev:2373914NU DU!
Nu har iaf lite Demont hojar kommit in på sidan
Snart kommer det komma servicepkt drivpkt mm
Jag flyttar in i ny lokalerna i veckan (har bara jobbat och inte hunnit med det ännu) men kolla in vägbeskrivningen på hemsidan så har ni en rolig mc väg där!
Och nästa sommar ska jag försöka ha lite fika bord och alltid kaffe och lite att svalka sig med :corn VÄLKOMMNA IN!
www.kimsmc.se
Madbulle skrev:2373914NU DU!
Nu har iaf lite Demont hojar kommit in på sidan
Snart kommer det komma servicepkt drivpkt mm
Jag flyttar in i ny lokalerna i veckan (har bara jobbat och inte hunnit med det ännu) men kolla in vägbeskrivningen på hemsidan så har ni en rolig mc väg där!
Och nästa sommar ska jag försöka ha lite fika bord och alltid kaffe och lite att svalka sig med :corn VÄLKOMMNA IN!
www.kimsmc.se
Elektriker som man e får man sponsor dra lite åt han kanskeKamikaze kid skrev:2374084Jag tror det blir kortis i hela lokalen...
Han som drog elen surrade om +&- sist jag snackade ~ med han!
Madbulle skrev:2404257Jag tror det blir kortis i hela lokalen...
Han som drog elen surrade om +&- sist jag snackade ~ med han!
nja mera dött kanske de blir
iaf i ett av dom nykopplade uttagen va de det
men men man kan inte begära så mkt för gratis
(kanske ska tala om att kabeln som uttaget sitter på inte är ny så det är nog inte den där tokiga el trillarens fel ändå )
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|