Betalträning On- To -Fr tycker jag. Å sen en 250 klass.... Hejja Jocke.....
Det ska gå att komma hit och köra på söndagar som är vår enda träningsdag under juni månad. Vi har tid från kl.17 på eftermiddagen men kommer troligast att få en 9-14 tid på söndagar istället. Dock inte klart än och hoppas få det vilken dag som helst, annars så kommer vi att få använda oss av den varannan söndag. Återkommer mer om det.Finns det någon möjlighet att komma ner och träna på banan innan tävlingshelgen då? För oss som kör SM
Finns det någon möjlighet att komma ner och träna på banan innan tävlingshelgen då? För oss som kör SM
Komma NER och träna
Tycker allvarligt talat synd om dig Olle att du ska ha LÄNGST av alla till alla (utom en) tävlingar...
Tack! Äntligen någon som har sympati för mig
Det är ca 60 mil till Östersund och det är inte värt att åka ner bara över dagen och träna då, skulle vart så att man fick åteminstone tre eller fyra träningsdagar isåfall
Hade gärna kunnat erbjuda körning mer dagar någon helg innan men det är svårt att få hyrkarten att släppa tider... Ifall vi inte hyr tid av dem.Tack! Äntligen någon som har sympati för mig
Det är ca 60 mil till Östersund och det är inte värt att åka ner bara över dagen och träna då, skulle vart så att man fick åteminstone tre eller fyra träningsdagar isåfall
Hade gärna kunnat erbjuda körning mer dagar någon helg innan men det är svårt att få hyrkarten att släppa tider... Ifall vi inte hyr tid av dem.
Vi har ju på söndag förmiddan kanske till vårt förfogande... Hade kanske räckt med att få hyra halva lördagen av dem. Om vi blir några så skulle jag kunna kolla upp vad de vill ha.
Hade gärna kunnat erbjuda körning mer dagar någon helg innan men det är svårt att få hyrkarten att släppa tider... Ifall vi inte hyr tid av dem.
Vi har ju på söndag förmiddan kanske till vårt förfogande... Hade kanske räckt med att få hyra halva lördagen av dem. Om vi blir några så skulle jag kunna kolla upp vad de vill ha.
Vart får ni köra nu?Det är lugnt för mig nu, dom har släppt till en gokartbana här nu
Nu är det bara 11 mil till att träna supermoto, från tidigare 40.
Det kan jag göra, bara jag vet vilken helg i så fall som passar.Kolla upp det du lite på lördag kväll och så på söndag vore ju kannon!
Ni är väl lite folk i Östersund som kör oxå?
Vart får ni köra nu?
Det kan jag göra, bara jag vet vilken helg i så fall som passar.
Är inte så många som kör här nu tyvärr... Många ledsnade lite på att vi inte kan köra så ofta och har långt andra banor. Förhoppningsvis vaknar det till liv igen snart.
Planen är exakt som du beskrev det. Passa på att komma innan tävlingen då för då kommer det att finnas möjlighet till att köra på banan.Är rätt sugen på att dra upp till Östersund å köra nu... Är planen att det blir Rookie och ev. 250 på lördag och SM på söndag? Blir nog å stanna ett par extradagar när man ändå är i "rätt" del av landet ändå iofs.
Har tom. större fanclub däruppe än här hemma!
"Nä, de finns inga finare e varels
än en räktu e jämtlannstaus!"
Planen är exakt som du beskrev det. Passa på att komma innan tävlingen då för då kommer det att finnas möjlighet till att köra på banan.
Jasså! Är du från Jämtland? Jo fan, här finns det fina flickor! Jag själv är från Kiruna långt upp i norr men fastnat här...
Planen är exakt som du beskrev det. Passa på att komma innan tävlingen då för då kommer det att finnas möjlighet till att köra på banan.
Jasså! Är du från Jämtland? Jo fan, här finns det fina flickor! Jag själv är från Kiruna långt upp i norr men fastnat här...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|