Nu är man nyss hemkommen från banan och har fixat till grusslingan, spoat asfalten och städat efter en LÅÅÅÅNG och slitsam helg. Nu blir det att softa på soffan och försöka ta igen sig.
Förarna fick mycket att köra, vilket var min tanke och racen otroligt roliga att se. Ola E var otroligt snabb, började varva första man efter ca 9 varv. För dem som inte orkar klicka på länken här ovan så har ni resultaten med topp 3 här:
450
1. Ola Eifrem
2. Jörgen Huvell
3. Christian Nilsson
Open:
1. Joakim Engström
2. Ståle Björdal
3. Fredrik Eriksson
Speciellt tack till ER killar som hjälpte till i starten åt mig då jag var kort på funkisar. TACK!!!
/Jocke
Roligt att höra att de tycker om arrangemanget och banan. MEN vi får väl se hur det blir med tävling nästa år... Orkar/vill inte köra allt själv igen.DET ÄR DU VÄRD !
TYVÄRR KUNDE JAG INTE FÖLJA RACET PÅ PLATS, MEN MINA PILOTER HÄLSAR ATT ARRANGEMANGET OCH BANAN ÄR BLAND DET BÄSTA SOM ARRANGERAS I SVERIGE, VI ÄR NATURLIGTVIS NÖJDA MED VÅR HELG HOS ER OCH HOPPAS FÅ ÅTERKOMMA NÄSTA ÅR, OCH ATT DU KAN KOMMA NER PÅ DOM RESTERANDE SM-REJSERN I ÅR.
HOPPAS DU ÄR NÖJD ME SUKKAN!
CRILLE SUZUKI TEAM 1
Bra tävling, bra arrangemang, rolig bana.
Vädret ordnade ju sig till det bästa.
Bra jobbat!
PS Hur gick det för Liljeqvist? Om nägon undrar så åkte han in i mitt bakhjul efter målgång och åkte av och ramlade.
Han verkade ha ont i axeln som det verkade.
Krya på dig!
sketa bra jobbat...banan va rolig som fan, synd bara att fredagsträningen regna/hagla "bort", klart att det GICK ta sig runt men det gav ju knappast något...
någon som vet om/vart det kan tänkas komma upp bilder från helgen..?
Jag fortsätter att stämma in i hyllningskören. Det var ett lysande arrangemang Banan var kanon, depån var strålande och tidsschemat var perfekt. Visst hade jag önskat mer av vädret men det kan jag knappast hålla arrangören ansvarig för
Men mest av allt var jag imponerad av Jocke, vilken slitvarg! Och hur du lyckas hålla lugnet fattar jag inte. Jag hoppas verkligen att du orkar ladda om till nästa år och att du då har mer hjälp för jag vill tillbaka till Östersund och tävla. 5 tummar upp
Instämmer helt också!
Vilken anläggning,bra arrangemang och härliga typer,dessa norrläningar
Till alla dom som vurpa,krya på er!
(själv gjorde man bort sig med "Kärring stopp" och allt)
Vill passa på och promota om Östhammars MK`s gräsbanetävling den 25/7,kom och kolla på fartfylld gräsklippning!
Hallå! Vi vill se bilder!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |